21-04-2021, 06:35 PM
(21-04-2021, 02:02 PM)N1Brahamiou Έγραψε: Μια τέτοια γραμμή επίσης ήταν και το 165 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ, το οποίο έγινε μετά από προτροπή του Δημάρχου Αργυρούπολης το 2014 που καταργήθηκε πρόσφατα με εξαίρεση το πρώτο δρομολόγιο στις 05:00. Τα οχήματα που φιλοξενούσαν αυτή τη γραμμή ήταν πιο πολύ τα Ν1 και λίγο τα ΕΛΒΟ GN του Ελληνικού. Η συχνότητα δρομολογίων του ήταν κάπου στα 40 με 60 λεπτά. Στην αρχή της γραμμής από το Σύνταγμα μέχρι τη στάση "Νανά" για να πάει στην Τερψιθέα (και το αντίστροφο), τις στάσεις δεν τις χρησιμοποιούσε ούτε για αποβίβαση, ούτε για επιβίβαση. Μετά από κάποιες αντιδράσεις, κάποιες από τις στάσεις στην Βουλιαγμένης στην Αθήνα χρησιμοποιήθηκαν. Τα σπάνια οχήματα του 165 τα βλέπαμε εντελώς άδεια στο Σύνταγμα. Κρίμα πάντως, θα ήταν μια καλή ιδέα στο μονοπώλιο του Α3 αν την χρησιμοποιούσαν σωστά και όχι σαν γραμμή ρουσφετιού και επίδειξης.
Η γραμμή αυτή είχε την ίδια διαδρομή με αυτή του Α4 Ακαδημία - Αργυρούπολη - Τερψιθέα πριν αυτό μπει στην Ηλιούπολη. Οι κάτοικοι της Αργυρούπολης είχαν διαμαρτυρηθεί όταν έγινε αυτή η αλλαγή, μάλιστα ο Δήμος Αργυρούπολης είχε καταφέρει να αλλάξει και το αρχικό όνομα της νέας γραμμής, που ήταν Ακαδημία-Κάτω Ηλιούπολη-Τερψιθέα, ζητώντας να μπει και το όνομα της Αργυρούπολης. Ο τότε δήμαρχος Αργυρούπολης (το 2014) εκμεταλλεύτηκε αυτό το ζήτημα και κατάφερε να επαναφέρει το ''αρχικό'' Α4 με μια νέα γραμμή που ήταν η 165. Αν θυμάμαι καλά υπολειτουργούσε και ήδη το 2017-2018 είχε μόνο ένα δρομολόγιο τη μέρα, στις 7 το πρωί. Σήμερα δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο αυτής της γραμμής, υπάρχει μόνο το πρώτο πρωινό του 164 στις 5:00 που φτάνει μέχρι Ακαδημία. Θα ήταν όντως μια καλή ενισχυτική του Α3 η 165, αλλά...
Γραμμή μικρής διάρκειας στην ίδια περιοχή ήταν και το 248 Στ. Αγ. Δημητριος - Αργυρουπολη - Σουρμενα, που ιδρύθηκε το 2011 και το 2012 καταργήθηκε. Είχε τη διαδρομή του παλιού Β4 το οποίο καταργήθηκε το 2011, μέχρι το σταθμό Αγ. Δημητρίου. Η διαδρομή του όμως ταυτιζόταν με αυτή του επίσης καταργημένου 210 Στ. Αγ. Δημητριος - Αργυρουπολη - Ελληνικό, γι αυτό και η αποτυχία της γραμμής.
Επίσης και το 155 μεταξύ 2013 και 2014 γιατί κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να ενώσει το Ελληνικό με την Αγ. Μαρίνα Ηλιούπολης, με ενδιάμεσο τροφοδοτικο σταθμό αυτόν του Αλίμου. Ήταν συνένωση των 155 Στ. Αγ. Δημητριος - Ελληνικο και 216 Στ. Αγ. Δημητριος - Αγ. Μαρίνα. Η μεγάλη αποτυχία της γραμμής, εκτός του ότι χάθηκε η σύνδεση των δύο περιοχών με έναν κεντρικό σταθμό μετρό, ήταν ότι η διαδρομή προς Αγία Μαρίνα στην Ηλιούπολη (μέσω Αγ. Κων/νου) ήταν διαφορετική από αυτή προς Ελληνικό (μέσω Ηρ.Κωνσταντοπούλου και Εθν.Μακαρίου). Και οι δρόμοι αυτοί απέχουν πολύ μεταξύ τους. Το 216 ήταν κυκλικό, και αυτό δεν αποτελόυσε πρόβλημα. Επίσης η συχνότητα της γραμμής από 20-25' λεπτά που ήταν πριν (και στα δύο μέρη της) είχε γίνει στην καλύτερη 60'. Ευτυχώς το 155 επέστρεψε το 2014 στην αρχική του διαδρομή, δυστυχώς το 216 καταργήθηκε εντελώς.