21-04-2021, 02:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-04-2021, 02:07 PM από N1Brahamiou. Edited 3 times in total.)
Μια τέτοια γραμμή επίσης ήταν και το 165 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ, το οποίο έγινε μετά από προτροπή του Δημάρχου Αργυρούπολης το 2014 που καταργήθηκε πρόσφατα με εξαίρεση το πρώτο δρομολόγιο στις 05:00. Τα οχήματα που φιλοξενούσαν αυτή τη γραμμή ήταν πιο πολύ τα Ν1 και λίγο τα ΕΛΒΟ GN του Ελληνικού. Η συχνότητα δρομολογίων του ήταν κάπου στα 40 με 60 λεπτά. Στην αρχή της γραμμής από το Σύνταγμα μέχρι τη στάση "Νανά" για να πάει στην Τερψιθέα (και το αντίστροφο), τις στάσεις δεν τις χρησιμοποιούσε ούτε για αποβίβαση, ούτε για επιβίβαση. Μετά από κάποιες αντιδράσεις, κάποιες από τις στάσεις στην Βουλιαγμένης στην Αθήνα χρησιμοποιήθηκαν. Τα σπάνια οχήματα του 165 τα βλέπαμε εντελώς άδεια στο Σύνταγμα. Κρίμα πάντως, θα ήταν μια καλή ιδέα στο μονοπώλιο του Α3 αν την χρησιμοποιούσαν σωστά και όχι σαν γραμμή ρουσφετιού και επίδειξης.