20-11-2010, 02:44 AM
Τώρα θυμήθηκα και ένα παράξενο ατύχημα με Δεινόσαυρο που είχε συμβεί μπροστά στα μάτια μου. Παλαιότερα (ίσως γίνεται και τώρα) η άνοδος της Β. Σοφίας (προς Χιλτον) προσφερόταν για κόντρες μεταξύ λεωφορείων και τρόλει, ειδικά όταν δεν είχε πολλή κίνηση. Ο λόγος απλός: Τα δυο μέσα είχαν στάσεις εναλλάξ. Έβλεπες λοιπόν συχνά π.χ. το τρόλει να στρίβει από Ακαδημίας αριστερά αργά και προσεκτικά και από πίσω το λεωφορείο κολλημένο και ανυπόμονο να ακολουθεί. Με το που ίσιωναν, το λεωφορείο έβγαινε στη μεσαία και μόλις το τρόλει έκοβε για τη στάση, το προσπερνούσε επιδεικτικά. Άμεσως μετά, έμπαινε δεξιά και έκοβε για τη δική του στάση. Αν είχε προλάβει, το τρόλει θα είχε τώρα βγει αυτό στη μεσαία και με τις κεραίες του "τεντωμένες" θα προσπερνούσε σαδιστικά το λεωφορείο, ο οδηγός του οποίου δεν αποκλείεται να έριχνε μέσα του και καμιά κατάρα στον επιβάτη που πάτησε το κουμπί και τον ανάγκασε να σταματήσει. Συνήθως οι κοντρες γινόταν μεταξύ τρόλει (ZIU) και B10M. Κι αυτό γιατί τα Ikarus που κατα κορον δουλευαν Β. Σοφίας ήταν αρκετά πιο αργά στην επιτάχυνση (μέχρι να ανεβάσουν στροφές και να γίνει αλλαγή ταχύτητας, φεξε μου και γλίστρησα...Ωστόσο κάποιοι ορεξάτοι οδηγοί κοντράραν τα τρόλει ακόμα και με Ikarus).
Εν πάση περιπτώσει μια μέρα περιμένω το λεωφορείο δε θυμάμαι ακριβώς σε ποια στάση - πρέπει πάντως να ήταν κάπου απέναντι από τον ευαγγελισμό. Βλέπω να πλησιάζει τρόλει, μα σαν από πίσω, σε αρκετή απόσταση να ακολουθεί το "416", Β10Μ! Το τρόλει σταματά στη στάση του, καμιά 50αριά μέτρα μακρια και επιβιβάζει κόσμο. Ο δεινόσαυρος το βλέπει σταματημένο και έχει ήδη βγει στη μεσαία για προσπέραση. Όμως ο οδηγός του τρόλει προλαβαίνει να κλεισει αρον-αρον τις πόρτες και ξεκινά με όλα τα... Kilowatt, για να κάνει τη ζωή του δεινόσαυρου δύσκολη! Ο δεινόσαυρος επιχειρεί τελικά το προσπέρασμα και όντως πάει πιο γρήγορα, όχι όμως τόσο που να προλαβαίνει να μπει μπροστά από το τρόλει και να σταματήσει και στη στάση μας. Ο οδηγός ποντάρει στο ότι αν κάνει δεξιά, το τρόλει θα αναγκαστεί να φρενάρει, έστω κι αν ο οδηγός του του ρίξει (δικαίως) καμιά χριστοπαναγία. Ο δεινόσαυρος βρίσκεται λίγο μπροστά, με την "άρθρωση" να έχει μόλις περάσει το εμπρός μέρος του τρόλει. Αρχίζει να τον στριμώχνει δεξιά ελπίζοντας ότι θα σταματήσει, άλλα προφανώς ο οδηγός του ZIU έχει θολώσει και συνεχίζει ακάθεκτος! Τελικά τα οχήματα τρακάρουν, καθώς ο οδηγός του ZIU φρενάρει όταν πια είναι πολύ αργά, το δε B10M έχει κλείσει με τέτοιο τρόπο το τρόλει που είναι αδύνατο πια να γλιτώσει εκ των υστέρων είτε φρενάροντας είτε στρίβοντας αριστερά (μάλλον μεγαλύτερη ζημιά θα έκανε).
Φυσικά, μετά ξεκίνησε άγριος τσακωμός των δυο οδηγών (ο καθένας είχε και την υποστήριξη των επιβατών του), ενώ μείναμε δυο μπουλούκια κόσμος να περιμένουμε για ώρα "το επόμενο"...!
Εν πάση περιπτώσει μια μέρα περιμένω το λεωφορείο δε θυμάμαι ακριβώς σε ποια στάση - πρέπει πάντως να ήταν κάπου απέναντι από τον ευαγγελισμό. Βλέπω να πλησιάζει τρόλει, μα σαν από πίσω, σε αρκετή απόσταση να ακολουθεί το "416", Β10Μ! Το τρόλει σταματά στη στάση του, καμιά 50αριά μέτρα μακρια και επιβιβάζει κόσμο. Ο δεινόσαυρος το βλέπει σταματημένο και έχει ήδη βγει στη μεσαία για προσπέραση. Όμως ο οδηγός του τρόλει προλαβαίνει να κλεισει αρον-αρον τις πόρτες και ξεκινά με όλα τα... Kilowatt, για να κάνει τη ζωή του δεινόσαυρου δύσκολη! Ο δεινόσαυρος επιχειρεί τελικά το προσπέρασμα και όντως πάει πιο γρήγορα, όχι όμως τόσο που να προλαβαίνει να μπει μπροστά από το τρόλει και να σταματήσει και στη στάση μας. Ο οδηγός ποντάρει στο ότι αν κάνει δεξιά, το τρόλει θα αναγκαστεί να φρενάρει, έστω κι αν ο οδηγός του του ρίξει (δικαίως) καμιά χριστοπαναγία. Ο δεινόσαυρος βρίσκεται λίγο μπροστά, με την "άρθρωση" να έχει μόλις περάσει το εμπρός μέρος του τρόλει. Αρχίζει να τον στριμώχνει δεξιά ελπίζοντας ότι θα σταματήσει, άλλα προφανώς ο οδηγός του ZIU έχει θολώσει και συνεχίζει ακάθεκτος! Τελικά τα οχήματα τρακάρουν, καθώς ο οδηγός του ZIU φρενάρει όταν πια είναι πολύ αργά, το δε B10M έχει κλείσει με τέτοιο τρόπο το τρόλει που είναι αδύνατο πια να γλιτώσει εκ των υστέρων είτε φρενάροντας είτε στρίβοντας αριστερά (μάλλον μεγαλύτερη ζημιά θα έκανε).
Φυσικά, μετά ξεκίνησε άγριος τσακωμός των δυο οδηγών (ο καθένας είχε και την υποστήριξη των επιβατών του), ενώ μείναμε δυο μπουλούκια κόσμος να περιμένουμε για ώρα "το επόμενο"...!