Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές - διάττοντες αστέρες
#3
Σε μια τέτοια κατηγορία κατατάσσω τη γραμμή 245 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, που λειτούργησε για μερικό διάστημα πριν το 2010, χρονιά που καταργήθηκε. Μία γραμμή ενδιαφέρουσα, που κάλυπτε το κενό στον άξονα Ζωγράφου - Παγκρατίου - Νέου Κόσμου με ανταπόκριση στο τραμ για νοτιότερα.

Ωστόσο οι συχνότητες ήταν της τάξης των 45 λεπτών και το κυριότερο πρόβλημα ότι χανόταν στην ασφυκτική κίνηση της Φιλολάου/Ηλία Ηλιού, μην μπορώντας να ανταγωνιστεί τα ΙΧ και να προσφέρει σταθερές διελεύσεις. Τσιμπούσε κανέναν επιβάτη από τα αργοπορημένα 4 και 2 (ανάλογα την κατεύθυνση), αλλά στα Ιλίσια και το ΕΜΠ δεν έχω εικόνα τι έκανε. Προβληματική η αναχώρηση από την αφετηρία του μετρό με περιπορεία μέσω Ρουμπέση αλλά δεν γινόταν αλλιώς.

1-2 χρόνια πριν την έναρξή της είχαμε στείλει στον ΟΑΣΑ επιστολή μερικοί κάτοικοι Γούβας/Παγκρατίου με τα παράπονα για την υποβάθμιση των ΜΜΜ στην περιοχή, κυρίως τον κύκλο των τρόλεϊ στου Μακρυγιάννη και τις συχνότητες, αλλά και με προτάσεις για όλη την περιοχή. Γρήγορα δεχθηκαμε απάντηση και κάναμε ραντεβού με τον τότε πρόεδρο κ. Σιμόπουλο, ο οποίος συζήτησε μαζί μας με ενδιαφέρον. Ανέφερε τότε ότι σχεδιαζόταν επέκταση του 4 στον Αγ. Ιωάννη και βρήκε ενδιαφέρουσα τη δρομολόγηση λεωφορείου από τις σχολές του Ζωγράφου προς το Νέο Κόσμο. Μάλιστα ο ΟΑΣΑ θα επιθυμούσε το τέρμα του 4 ή/και του νέου λεωφορείου να είναι στο Άλσος Νέας Σμύρνης, αλλά ο δήμος εκεί δεν επέτρεπε την επαναλειτουργία του πρώην τέρματος του τρόλεϊ 10 για κάποια νέα γραμμή λόγω όχλησης περιοίκων.

Σήμερα, μόνο κάποια ξεχασμένα αυτοκόλλητα σε χαμηλής κίνησης στάσεις μάς θυμίζουν ότι υπήρξε το 245, που με την τηλεματική ίσως να είχε διαφορετική επιτυχία!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Γραμμές - διάττοντες αστέρες - από christos126 - 01-04-2021, 11:54 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)