14-01-2021, 02:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-01-2021, 02:58 PM από antonis. Edited 1 time in total.)
Ο σκοπός ήταν να τεθούν επιπλέον λεωφορεία σε κυκλοφορία και μάλιστα σε συντομότατο χρόνο. Αυτό έγινε. Το αν τα χρήματα πάνε στον ΟΣΥ ή στα ΚΤΕΛ ή σε ιδιώτη είναι παντελώς αδιάφορο γιατί το ζητούμενο κατ' αρχήν είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών. Αν θέλουμε να προχωρήσουμε τη συζήτηση και με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία από το Δημόσιο, η ΟΣΥ έχει τα λιγότερα εχέγγυα να φέρει σε πέρας μια τέτοια αποστολή. Φυσικά δεν είναι μόνο οι αστικές συγκοινωνίες που έχει αποτύχει το κράτος, ούτε μόνον στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά...
Εξάλλου, η συζήτηση ότι σε μια γραμμή μπήκαν λιγότερα λεωφορεία ή στην άλλη δεν μπήκαν αρκετά αρθρωτά είναι άνευ νοήματος γιατί όλοι ξέρουμε την κατάσταση που υπήρχε, ενώ τώρα στο σύνολο θα προστεθούν δεκάδες οχήματα που δεν υπήρχαν και ήδη η διαφορά φαίνεται και διορθώσεις υπάρχει περιθώριο να γίνουν. Επίσης είναι αστείο να παραπονούμαστε για τα λεωφορεία που ήρθαν, τα οποία είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τον υπάρχοντα στόλο.
Επίσης η συζήτηση περί κόστους ξεκινάει από λάθος βάση γιατί ο μεν ιδιώτης πρέπει να δουλέψει με λεωφορεία που έχει αγοράσει ο ίδιος και φέρει όλα τα βάρη και κινδύνους, ο δε ΟΣΥ λειτουργεί με λεωφορεία 27 ετών που έχουν αγοραστεί με χρήματα του δημοσίου και που αδυνατεί να συντηρήσει στοιχειωδώς.
Εξάλλου, η συζήτηση ότι σε μια γραμμή μπήκαν λιγότερα λεωφορεία ή στην άλλη δεν μπήκαν αρκετά αρθρωτά είναι άνευ νοήματος γιατί όλοι ξέρουμε την κατάσταση που υπήρχε, ενώ τώρα στο σύνολο θα προστεθούν δεκάδες οχήματα που δεν υπήρχαν και ήδη η διαφορά φαίνεται και διορθώσεις υπάρχει περιθώριο να γίνουν. Επίσης είναι αστείο να παραπονούμαστε για τα λεωφορεία που ήρθαν, τα οποία είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τον υπάρχοντα στόλο.
Επίσης η συζήτηση περί κόστους ξεκινάει από λάθος βάση γιατί ο μεν ιδιώτης πρέπει να δουλέψει με λεωφορεία που έχει αγοράσει ο ίδιος και φέρει όλα τα βάρη και κινδύνους, ο δε ΟΣΥ λειτουργεί με λεωφορεία 27 ετών που έχουν αγοραστεί με χρήματα του δημοσίου και που αδυνατεί να συντηρήσει στοιχειωδώς.