13-01-2021, 04:55 PM
(13-01-2021, 04:12 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, εκτός του ότι αρχικά αρνούνταν πεισματικά να την δημοσιοποιήσουν πράγμα που λέει πολλά, έχει γίνει ήδη κουρελόχαρτο. Φτάσαμε εν έτει 2021 να έχουμε 59 γραμμές στην Αθήνα χωρίς καθόλου τηλεματική, λεωφορεία να κυκλοφορούν με μπακαλόχαρτα, μπαίνουν 12μετρα σε γραμμές που η σύμβαση λέει μόνο 18μετρα (304/5), τα δρομολόγια που αναγράφονται δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν τηρούνται κ.α.Αρχικά, μην τσουβαλιαζεις ευθύνες άλλων στην σύμβαση των ΚΤΕΛ. Και επειδή υπάρχουν πολλά που δεν γνωρίζετε, να σας τα ξεκαθαρίσω εγώ, ένα-ένα.
Να μην αναφέρουμε μάλιστα ό,τι εξ αρχής δόθηκαν μακράν οι πιο "βολικές" γραμμές της Ο.ΣΥ. που υπήρχαν οι χαμηλότερες καταναλώσεις καυσίμου λόγω χαμηλής ή μηδενικής επιβατικής κίνησης, σχετικά μικρών κλίσεων κλπ και σαν μην έφταναν αυτά ενισχύθηκαν και γραμμές που βαράνε μύγες γιατί πληρωνόμαστε με το χιλιόμετρο... Και κάπως έτσι βρέθηκε ακόμα και το 326 να έχει 2 λεωφορεία ακόμα και τις Κυριακές, η Φυλή έχει δεκάλεπτα και ενισχύσαμε δρομολόγια σε 116, 120, 306, 307, 543 γιατί δεν έκλειναν οι πόρτες από την κοσμοπλημμύρα...
Ουσιαστική βελτίωση δεν βλέπω με όλα τα παραπάνω, ούτε με τα 1-2 οχήματα που προστέθηκαν σε γραμμές όπως 550, 608, 703, Α2 που από θέμα συνωστισμού είναι μια τρύπα στο νερό. Ούτε είναι βελτίωση να ενισχύονται γραμμές των ΚΤΕΛ με 1-2 αμάξια (βλ. 319, Τ.ΖΗΡ) και από εκεί που είχαμε 3πορτα αστικά τα οποία συχνά τίγκαραν μέχρι αηδίας να μπαίνουν ημιαστικά 2πορτα με σκαλοπάτια τα οποία έχουν σαφώς μικρότερη χωρητικότητα, και αυτό θα φανεί όταν τελειώσει η πανδημία και επανέλθει η επιβατική κίνηση στα κανονικά επίπεδα. Επίσης, δεν γίνεται να δεχτούμε σαν θετικό το καλοκαίρι που θα έρθει όταν θα δρομολογούνται μαζικά 12μετρα στο 122, στο 171 και στα 304/5...
Όσο για την δημόσια ΕΘΕΛ/ΟΣΥ η πολιτική ηγεσία που έκανε το παν για να βάλει τα ΚΤΕΛ με απευθείας ανάθεση στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας προφασιζόμενη εσχάτως τον κορονοϊό την ίδια στιγμή έστελνε μαζικά με μετατάξεις προσωπικό της Ο.ΣΥ. σε άλλους φορείς, έκανε αποσπάσεις σε υπουργικά γραφεία, κατέβαζε κόσμο από το τιμόνι και παράλληλα στα τρόλεϊ, στο μετρό, στον ηλεκτρικό και στο τράμ δεν υπάρχει καμιά ενίσχυση αφού εκεί δεν έχουμε εκλογική πελατεία να βολέψουμε. Με αυτά τα δεδομένα δεν μπορώ να δεχτώ ότι φταίει η ΕΘΕΛ/ΟΣΥ σαν φορέας. Παρά τις ενισχύσεις το συγκοινωνιακό έργο των λεωφορείων σε αριθμό λεωφορείων τις Καθημερινές είναι σε επίπεδο 2015-2016, στα υπόλοιπα μέσα και τα ΣΚ παντού είναι χειρότερο από όλες τις προηγούμενες χρονιές. Αν υπήρχε επαρκές προσωπικό στην ΟΣΥ ώστε να υπάρχει τήρηση προγράμματος πρόβλημα δεν θα υπήρχε και σε αυτό το επίπεδο λεφτά δεν δινόταν στην ΟΣΥ. Αντιθέτως διαχρονικά όλα τα υπουργεία χρωστάνε χρήματα στην Ο.ΣΥ από τα μειωμένα εισητήρια και τα ελευθέρας. Και ξαφνικά βρέθηκαν λεφτά για ΚΤΕΛ και leasing για να κυκλοφορούν μέσα στην Αθήνα ημιαστικά λεωφορεία χωρίς παράθυρα και με εσωτερικά σκαλοπάτια...
Σε ποιον δεν δημοσιεύτηκε η σύμβαση; Στους συνδικαλιστές που έτσι έλεγαν, αλλά ήξεραν από τον Αύγουστο τι θα γίνει, αλλά μοίραζαν σανο στις συνελεύσεις ότι δεν είχαν ιδέα; Μήπως την ζήτησες ο ίδιος και δεν στην έδωσαν; Στις αρχές Οκτωβρίου που υπογράφηκε η επίσημη σύμβαση τότε και δημοσιεύτηκε (χωρίς την ορθή της επανάληψη).
Τα δρομολόγια γίνονται στο 98% των προγραμματισμενων, εν αντιθέσει με τις αντιλήψεις που υπάρχουν στην ΟΣΥ και μπλοκάρουν την ομαλή εκτέλεση του έργου. Η μη εμφάνιση των οχημάτων στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ και τις στάσεις, είναι θέμα του ΟΑΣΑ που θα το λύσει ο ίδιος. Όλα τα οχήματα εποπτευονται από τα 2 Κέντρα Τηλεματικής σε πραγματικό χρόνο (άρα πάλι δεν είναι ευθύνη των ΚΤΕΛ).
Τα μπακαλοχαρτα (που είναι το πρώτο πράγμα που με έκαιγε εξ'αρχής) ήταν υποχρέωση του αναδόχου που τα παρέδωσε να τα ρυθμίσει. Λόγω προβλημάτων έχει καθυστερήσει (άρα πάλι δεν είναι ευθύνη των ΚΤΕΛ).
12μετρα σε γραμμές με αρθρωτα πριν παραδοθούν όλες οι νταλίκες, την στιγμή που η Λούτσα τον χειμώνα δεν είναι ούτε για Midi, και ενώ η ΟΣΥ εχει σκίσει τις γραμμές κορμους στα 12μετρα. Αντιφατικό, αλλά πλέον έχει μόνο νταλίκες (άρα δεν ισχύει το σχόλιο σου πλέον)
Οι γραμμές που δόθηκαν ήταν οι χειρότερες (μικρές τοπικές χωρίς χιλιόμετρα, με ανωφερειες σε βουνά, προβληματικες με παραβατικο κόσμο και φθορά οχημάτων) και ενισχύθηκαν γραμμές έπειτα από παρεμβάσεις Δημάρχων (326), λάθη στην σύμβαση από τον ΟΑΣΑ (543) και όσον αφορά τα Τ.ΖΗΡ είμαστε -1 (21 οχήματα έλεγε η σύμβαση, στα 19 τα είχε καταντήσει η ΟΣΥ που έκοβε και μια βάρδια καθημερινά). Μόνο στο 805 και το 855 έχω σε 2 μήνες 10 σπασμένα τζάμια (χωρίς να μετράω σε Κρυονέρι, Φυλή, Μενίδι - απλά δεν τα δημοσιοποιουμε, γιατί δεν το παίζουμε ήρωες όταν συνεχίζουμε να μπαίνουμε στα Νεοκτιστα πχ παρά τα όσα έχουν γίνει) (άρα δεν είναι ευθύνη των ΚΤΕΛ η επιλογή γραμμών και δρομολογίων)
Γιατί η ΟΣΥ δεν χρησιμοποίησε το τεράστιο ωφελος από το βάρος που έφυγε, θα έπρεπε να απασχολεί εσένα. Έπρεπε να έχει γίνει ουσιαστικοτατη αύξηση δρομολογίων (όχι με περικοπή αδειών με νόμο εκ των υστέρων), πράγμα που συντηρώντας το υπάρχον καθεστώς, δεν γίνεται. Η εταιρεία μπαίνει χρόνια μέσα από την πολιτική της επιρροή και αυτό έχει επίπτωση και στην εξυπηρέτηση του κόσμου που έχει αφήσει την συγκοινωνία (πράγμα που ομολογείς κι εσύ με τις μετατάξεις κτλ κτλ). Άρα τι ακριβώς θέλεις να γίνει; Να συντηρουμε για πολύ ακόμα την ΟΣΥ που εξυπηρετεί άλλους σκοπούς αντι της συγκοινωνίας;! Ποιος φταίει, αν όχι η ΟΣΥ; Διότι ΟΣΥ δεν ονομάζω τους οδηγούς, αλλά όσους διαχρονικά την χρησιμοποιούν για ίδιον ωφελος εις βάρος της αποστολής της. Αν κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις είναι θλιβερό.
Στο τελευταίο που θέτεις, τα "λεφτά που βρέθηκαν για τα ΚΤΕΛ" δεν βρέθηκαν ούτε από το Δημόσιο, ούτε από τον ΟΑΣΑ. Συνεπώς είναι λαϊκισμός που εξυπηρετεί σκοπιμότητες, όταν κάποιοι έχουν επενδύσει εκατομμύρια για να έρθουν αυτά τα λεωφορεία και να αναβαθμιστεί επιτέλους η συγκοινωνία από την κατάντια που την είχε φτάσει η δημόσια διοίκηση με γραμμές να έχουν 1 όχημα.
Και θα πάω ένα βήμα παρακάτω, να σε ενημερώσω πως, σε αντίθεση με το σχέδιο της Θεσσαλονίκης, εδώ έγιναν όλα σε 2 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και ακόμα τρέχουμε να μαζέψουμε τα ασυμμάζευτα. Αν είχαμε τον χρόνο (6 μήνες όπως στην Θεσσαλονίκη πχ), να είσαι σίγουρος πως ούτε τα μισά από όσα εντόπισες, δεν θα είχαν γίνει. Υπήρχε μια πολιτική εντολή για ΑΜΕΣΗ λειτουργία των γραμμών με καταστάσεις που δεν περιγράφονται, γι'αυτο και δεχόμαστε πανταχωθεν συγχαρητήρια για όλα αυτά που έχουμε καταφέρει.
Όσοι συνεχίζουμε και χρησιμοποιούμε λεωφορεία, έχουμε δει τεράστια αλλαγή στην εξυπηρέτηση εν τέλει. Οι υπόλοιποι, εκ του ασφαλούς, σχολιάζουν, ξεχνώντας την πρότερη κατάσταση μάλλον..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''