Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(13-01-2021, 03:22 PM)MrVanHool Έγραψε: Η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ δεν έχει καμία ευχέρεια κοπτοραπτικής, καθώς τα προγραμματισμένα χιλιόμετρα και δρομολόγια είναι όπως περιγράφονται στην σύμβαση με ένα 3% συν πλην σε ετήσια βάση και δεν μπορούν να υπερβούν το μέγεθος αυτό, ακόμα και αν αυτό χρειαστεί για την εξυπηρέτηση του κόσμου.

Η διαφορά είναι ότι εδώ, μόλις με ενημέρωσαν για το πρόβλημα στο 724, πήγα ο ίδιος να ελέγξω πληρότητες από τις 6 το πρωί, όπως και τώρα για τα απογευματινά, πράγμα που κανένας από την ΟΣΥ δεν θα το έκανε, τουναντίον αδιαφορούσαν πλήρως οι περισσότεροι το καλοκαίρι του 2017 που όλες οι γραμμές της Ράλλη είχαν 1 λεωφορείο ή όταν έφταναν στο Χειμερινό να έχουν συχνότητες της μιας ώρας γραμμές κορμοί. 

Το υπουργείο εν κατακλείδι, έχει εγγυηθεί άπειρες φορές τα χρήματα στην ΕΘΕΛ/ΟΣΥ και έχουμε δει τα αποτελέσματα. Ένας φαύλος κύκλος είναι τελικά και έχει αυταπάτες οποίος νομίζει πως είναι ποτέ δυνατόν να λειτουργήσει σωστά η συγκοινωνία όταν είναι το μέρος για να βολέψουμε τους δικούς μας ή να τρώμε με χρυσά κουτάλια και δουλεύουν οι λίγοι για τους πολλούς...

Η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, εκτός του ότι αρχικά αρνούνταν πεισματικά να την δημοσιοποιήσουν πράγμα που λέει πολλά, έχει γίνει ήδη κουρελόχαρτο. Φτάσαμε εν έτει 2021 να έχουμε 59 γραμμές στην Αθήνα χωρίς καθόλου τηλεματική, λεωφορεία να κυκλοφορούν με μπακαλόχαρτα, μπαίνουν 12μετρα σε γραμμές που η σύμβαση λέει μόνο 18μετρα (304/5), τα δρομολόγια που αναγράφονται δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν τηρούνται κ.α.

Να μην αναφέρουμε μάλιστα ό,τι εξ αρχής δόθηκαν μακράν οι πιο "βολικές" γραμμές της Ο.ΣΥ. που υπήρχαν οι χαμηλότερες καταναλώσεις καυσίμου λόγω χαμηλής ή μηδενικής επιβατικής κίνησης, σχετικά μικρών κλίσεων κλπ και σαν μην έφταναν αυτά ενισχύθηκαν και γραμμές που βαράνε μύγες γιατί πληρωνόμαστε με το χιλιόμετρο... Και κάπως έτσι βρέθηκε ακόμα και το 326 να έχει 2 λεωφορεία ακόμα και τις Κυριακές, η Φυλή έχει δεκάλεπτα και ενισχύσαμε δρομολόγια σε 116, 120, 306, 307, 543 γιατί δεν έκλειναν οι πόρτες από την κοσμοπλημμύρα...

Ουσιαστική βελτίωση δεν βλέπω με όλα τα παραπάνω, ούτε με τα 1-2 οχήματα που προστέθηκαν σε γραμμές όπως 550, 608, 703, Α2 που από θέμα συνωστισμού είναι μια τρύπα στο νερό. Ούτε είναι βελτίωση να ενισχύονται γραμμές των ΚΤΕΛ με 1-2 αμάξια (βλ. 319, Τ.ΖΗΡ) και από εκεί που είχαμε 3πορτα αστικά τα οποία συχνά τίγκαραν μέχρι αηδίας να μπαίνουν ημιαστικά 2πορτα με σκαλοπάτια τα οποία έχουν σαφώς μικρότερη χωρητικότητα, και αυτό θα φανεί όταν τελειώσει η πανδημία και επανέλθει η επιβατική κίνηση στα κανονικά επίπεδα. Επίσης, δεν γίνεται να δεχτούμε σαν θετικό το καλοκαίρι που θα έρθει όταν θα δρομολογούνται μαζικά 12μετρα στο 122, στο 171 και στα 304/5...

Όσο για την δημόσια ΕΘΕΛ/ΟΣΥ η πολιτική ηγεσία που έκανε το παν για να βάλει τα ΚΤΕΛ με απευθείας ανάθεση στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας προφασιζόμενη εσχάτως τον κορονοϊό την ίδια στιγμή έστελνε μαζικά με μετατάξεις προσωπικό της Ο.ΣΥ. σε άλλους φορείς, έκανε αποσπάσεις σε υπουργικά γραφεία, κατέβαζε κόσμο από το τιμόνι και παράλληλα στα τρόλεϊ, στο μετρό, στον ηλεκτρικό και στο τράμ δεν υπάρχει καμιά ενίσχυση αφού εκεί δεν έχουμε εκλογική πελατεία να βολέψουμε. Με αυτά τα δεδομένα δεν μπορώ να δεχτώ ότι φταίει η ΕΘΕΛ/ΟΣΥ σαν φορέας. Παρά τις ενισχύσεις το συγκοινωνιακό έργο των λεωφορείων σε αριθμό λεωφορείων τις Καθημερινές είναι σε επίπεδο 2015-2016, στα υπόλοιπα μέσα και τα ΣΚ παντού είναι χειρότερο από όλες τις προηγούμενες χρονιές. Αν υπήρχε επαρκές προσωπικό στην ΟΣΥ ώστε να υπάρχει τήρηση προγράμματος πρόβλημα δεν θα υπήρχε και σε αυτό το επίπεδο λεφτά δεν δινόταν στην ΟΣΥ. Αντιθέτως διαχρονικά όλα τα υπουργεία χρωστάνε χρήματα στην Ο.ΣΥ από τα μειωμένα εισητήρια και τα ελευθέρας. Και ξαφνικά βρέθηκαν λεφτά για ΚΤΕΛ και leasing για να κυκλοφορούν μέσα στην Αθήνα ημιαστικά λεωφορεία χωρίς παράθυρα και με εσωτερικά σκαλοπάτια...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 26-03-2010, 01:53 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 30-08-2010, 07:53 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 20-04-2011, 11:10 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 31-08-2011, 01:57 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από abc - 27-06-2012, 12:02 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από mercedes elbo - 13-01-2021, 04:12 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 06-07-2021, 04:05 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 07-07-2021, 09:45 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 08-07-2021, 03:09 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 01-09-2021, 12:49 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2022, 07:29 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2022, 07:59 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 12-03-2022, 09:52 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 12-03-2022, 11:37 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-02-2023, 08:41 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 02-04-2023, 03:43 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 02-04-2023, 11:00 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 25-04-2023, 10:17 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 25-04-2023, 03:05 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από argy - 03-05-2023, 07:48 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 30-10-2024, 09:15 PM
Πρόγραμμα Δρομοογίων - από abc - 07-09-2012, 03:17 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 34 Επισκέπτης (ες)