Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 2.64 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Capital.gr] Σύγκρουση αμαξοστοιχίας - λεωφορείου στη Ξάνθη
#6
Αν τα βαλεις κατω να βρεις πως τα καταφερε και το σκεφτεις λιγο.. βρισκεις λυση.

Επειδη το τραινο ηταν εμπορικο, σημαινει οτι σιγουρα ταξιδευε με χαμηλη ταχυτητα.

Οι μπαρες κατεβηκαν ομως το τραινο δεν ηρθε σε ευλογο χρονικο διαστημα. Ο οδηγος του αυτοκινητου (η γυναικα - θυμα) πιστευοντας οτι το τραινο δεν θα ερθει ποτέ παραβιασε τις μπαρες αφου πιανουν την μιση πλευρά του δρομου και κανοντας ελιγμο περασε απεναντι, παραβιαζοντας την σιδηροδρομικη διαβαση.

Βλεπουμε στην εικονα οτι η γραμμη ηταν μονή. Αυτο ειναι το σημειο κλειδι.

Ο οδηγος του λεωφορειου πηγε να κανει το ιδιο. Ομως το μεγαλο οχημα δεν χωρουσε να περασει απεναντι γιατι η μονη γραμμη εχει μολις λιγα μετρα πλατος απο την μια πλευρα εως την αλλη. Προσπαθωντας λοιπον να κανει ελιγμο εγκλωβιστηκε μεσα στην διαβαση και ζητησε απο την γυναικα που προπορευοταν να ββοηθησει σηκωνοντας την μπαρα. εκεινη το εκανε, το λεωφορειο ξεκινησε να κανει ελιγμο για να απεγκλωβιστει και την ωρα που περνουσε.. Το τραινο εμφανιστηκε και χτυπησε το λεωφορειο που με την σειρα του ανατραπηκε και χτυπησε την ατυχη γυναικα.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ. ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΟΥΤΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: [Capital.gr] Σύγκρουση αμαξοστοιχίας - λεωφορείου στη Ξάνθη - από Cmaniac - 12-11-2010, 10:42 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)