03-12-2020, 05:41 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-12-2020, 05:42 PM από irisbus57. Edited 1 time in total.)
Το 84 όπως και όλες οι άλλες γραμμές της Σταυρούπολης έχουν αποκλειστικά 1 επιλογή για μετάβαση στο κέντρο (γραμμή 27). Γραμμές στα ανατολικά έχουν την επιλογή του 2Κ, 3Κ, 10 (για το 66 - και το 67 άμα κάνουν μετεπιβίβαση) 31 και ακόμη και το 45. Οι δε δυτικές γραμμές εξυπηρετούνται από τα 2Κ, 12, 31 και πληθώρα γραμμών φτάνει μέχρι τον ΝΣΣ όπου και κάνουν μετεπιβίβαση σε άλλες γραμμές ή θα κάνουν στο μέτρο με το καλό.
Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι ίσως να φτάνουν κάποιες γραμμές έως το Τ.Σ. της Κρήνης αν και δεν κρίνεται απαραίτητο, καθώς δεν έχουν γίνει τόσες διαμαρτυρίες όσες είχαν γίνει από τους κατοίκους αυτών των περιοχών. Επιπλέον, η διάρκεια μετάβασης από το ΙΚΕΑ μέχρι το κέντρο είναι γύρω στα 35-45’ στην καλύτερη περίπτωση ενώ το να πάει από τη Σταυρούπολη μέχρι τον ΝΣΣ παίρνει γύρω στα 15-20’ σε κανονικές συνθήκες κίνησης.
Τέλος, θεωρώ ότι καταλυτικό ρόλο έπαιξε και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που δέχτηκε την πρόταση αυτή, ο ΟΑΣΘ πιθανότητα να μην την δεχόταν καν!
Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι ίσως να φτάνουν κάποιες γραμμές έως το Τ.Σ. της Κρήνης αν και δεν κρίνεται απαραίτητο, καθώς δεν έχουν γίνει τόσες διαμαρτυρίες όσες είχαν γίνει από τους κατοίκους αυτών των περιοχών. Επιπλέον, η διάρκεια μετάβασης από το ΙΚΕΑ μέχρι το κέντρο είναι γύρω στα 35-45’ στην καλύτερη περίπτωση ενώ το να πάει από τη Σταυρούπολη μέχρι τον ΝΣΣ παίρνει γύρω στα 15-20’ σε κανονικές συνθήκες κίνησης.
Τέλος, θεωρώ ότι καταλυτικό ρόλο έπαιξε και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που δέχτηκε την πρόταση αυτή, ο ΟΑΣΘ πιθανότητα να μην την δεχόταν καν!