Αξιολόγηση Θέματος:
  • 43 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
Το 84 όπως και όλες οι άλλες γραμμές της Σταυρούπολης έχουν αποκλειστικά 1 επιλογή για μετάβαση στο κέντρο (γραμμή 27). Γραμμές στα ανατολικά έχουν την επιλογή του 2Κ, 3Κ, 10 (για το 66 - και το 67 άμα κάνουν μετεπιβίβαση) 31 και ακόμη και το 45. Οι δε δυτικές γραμμές εξυπηρετούνται από τα 2Κ, 12, 31 και πληθώρα γραμμών φτάνει μέχρι τον ΝΣΣ όπου και κάνουν μετεπιβίβαση σε άλλες γραμμές ή θα κάνουν στο μέτρο με το καλό.

Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι ίσως να φτάνουν κάποιες γραμμές έως το Τ.Σ. της Κρήνης αν και δεν κρίνεται απαραίτητο, καθώς δεν έχουν γίνει τόσες διαμαρτυρίες όσες είχαν γίνει από τους κατοίκους αυτών των περιοχών. Επιπλέον, η διάρκεια μετάβασης από το ΙΚΕΑ μέχρι το κέντρο είναι γύρω στα 35-45’ στην καλύτερη περίπτωση ενώ το να πάει από τη Σταυρούπολη μέχρι τον ΝΣΣ παίρνει γύρω στα 15-20’ σε κανονικές συνθήκες κίνησης.

Τέλος, θεωρώ ότι καταλυτικό ρόλο έπαιξε και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που δέχτηκε την πρόταση αυτή, ο ΟΑΣΘ πιθανότητα να μην την δεχόταν καν!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών - από irisbus57 - 03-12-2020, 05:41 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ N1Ellinikou 208 166.378 23-10-2020, 05:14 PM
Τελευταία Δημοσίευση: galatas_giorgos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)