06-11-2020, 06:22 PM
Μετά από περίπου ένα μήνα που ήταν "επτασφράγιστο μυστικό" δημοσιεύτηκε χθες η σύμβαση ΟΑΣΑ - ΚΤΕΛ στη Διαύγεια.
Το κόστος ανά χλμ ορίζεται σε 1,41, χωρίς τον ΦΠΑ όμως, και προστίθενται και έξτρα 300.000€ για τα νεκρά χιλιόμετρα και 4% ποσοστό επί των κομίστρων που θα πωληθούν είτε από εκδοτήρια του ΚΤΕΛ (που ξαφνικά βρέθηκε εξοπλισμός όταν στο μετρό πριν 2 χρόνια έκλειναν λόγων έλλειψης εξοπλισμού) είτε από τους οδηγούς. Το τελευταίο ενδιαφέρον έχει το πως θα εφαρμοστεί σε γραμμές όπως τα 122, 171, 304/5, 308 κ.α. Επιπλέον, τραγική είναι η πρόβλεψη ότι στο Θερινό πρόγραμμα θα δρομολογούνται και 12μετρα αναλογικά στα 122/122Θ/171/304/305 χωρίς κάποια ιδιαίτερη ενίσχυση δρομολογίων.. Αρκεί να αναφερθεί ότι ακόμα και φέτος με τις νταλίκες μόνιμα, με κορονοϊό και με δρομολόγια συνδυασμένα ακόμα και ανά 5λεπτο σε 122/122Θ τα αμάξια συχνά πήγαιναν τίγκα ή στο 305 να έχει γεμίσει η νταλίκα ήδη από το Τέρμα. Ακόμα, απαράδεκτο είναι ότι στις τεχνικές προδιαγραφές δεν υπάρχει απαίτηση για ανοιγόμενα παράθυρα σε αστικά λεωφορεία τα οποία μεταφέρουν καθημερινά χιλιάδες διαφορετικούς επιβάτες. Και αυτό τη στιγμή που στην Ο.ΣΥ. υπάρχει υποχρέωση τα παράθυρα να είναι μόνιμα ανοιχτά και βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας και από αύριο σε γενικό lockdown ολόκληρη η χώρα...
Εντύπωση επίσης προκαλούν οι αρκετές ασυναρτησίες στο κομμάτι της ανάλυσης της "υπάρχουσας" κατάστασης της Ο.ΣΥ. ειδικά στον πίνακα με την ενίσχυση των γραμμών όπου μαθαίνουμε ότι το 024 από μέση συχνότητα αιχμής 16,1 (!) θα πάει σε 13,1, το 608 έχει υπάρχουσα συχνότητα αιχμής 19,1' θα "ενισχυθεί" σε 16', το 831 από συχνότητα 90' θα πάει σε 0' (!!!) και γενικότερα παίζει να μην υπάρχει ούτε μία γραμμή στον πίνακα με σωστή συχνότητα.. Αλλού αναφέρεται ότι το 543 έχει 2 οχήματα σήμερα προγραμματισμένα, τα 724/5/6 5 αμάξια ενώ τα έχουν μόνο το απόγευμα κ.α.
Το κόστος ανά χλμ ορίζεται σε 1,41, χωρίς τον ΦΠΑ όμως, και προστίθενται και έξτρα 300.000€ για τα νεκρά χιλιόμετρα και 4% ποσοστό επί των κομίστρων που θα πωληθούν είτε από εκδοτήρια του ΚΤΕΛ (που ξαφνικά βρέθηκε εξοπλισμός όταν στο μετρό πριν 2 χρόνια έκλειναν λόγων έλλειψης εξοπλισμού) είτε από τους οδηγούς. Το τελευταίο ενδιαφέρον έχει το πως θα εφαρμοστεί σε γραμμές όπως τα 122, 171, 304/5, 308 κ.α. Επιπλέον, τραγική είναι η πρόβλεψη ότι στο Θερινό πρόγραμμα θα δρομολογούνται και 12μετρα αναλογικά στα 122/122Θ/171/304/305 χωρίς κάποια ιδιαίτερη ενίσχυση δρομολογίων.. Αρκεί να αναφερθεί ότι ακόμα και φέτος με τις νταλίκες μόνιμα, με κορονοϊό και με δρομολόγια συνδυασμένα ακόμα και ανά 5λεπτο σε 122/122Θ τα αμάξια συχνά πήγαιναν τίγκα ή στο 305 να έχει γεμίσει η νταλίκα ήδη από το Τέρμα. Ακόμα, απαράδεκτο είναι ότι στις τεχνικές προδιαγραφές δεν υπάρχει απαίτηση για ανοιγόμενα παράθυρα σε αστικά λεωφορεία τα οποία μεταφέρουν καθημερινά χιλιάδες διαφορετικούς επιβάτες. Και αυτό τη στιγμή που στην Ο.ΣΥ. υπάρχει υποχρέωση τα παράθυρα να είναι μόνιμα ανοιχτά και βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας και από αύριο σε γενικό lockdown ολόκληρη η χώρα...
Εντύπωση επίσης προκαλούν οι αρκετές ασυναρτησίες στο κομμάτι της ανάλυσης της "υπάρχουσας" κατάστασης της Ο.ΣΥ. ειδικά στον πίνακα με την ενίσχυση των γραμμών όπου μαθαίνουμε ότι το 024 από μέση συχνότητα αιχμής 16,1 (!) θα πάει σε 13,1, το 608 έχει υπάρχουσα συχνότητα αιχμής 19,1' θα "ενισχυθεί" σε 16', το 831 από συχνότητα 90' θα πάει σε 0' (!!!) και γενικότερα παίζει να μην υπάρχει ούτε μία γραμμή στον πίνακα με σωστή συχνότητα.. Αλλού αναφέρεται ότι το 543 έχει 2 οχήματα σήμερα προγραμματισμένα, τα 724/5/6 5 αμάξια ενώ τα έχουν μόνο το απόγευμα κ.α.