23-10-2020, 05:14 PM
Καλησπέρα!
Μεταφέροντας το τέρμα των λεωφορείων πάνω από τον περιφερειακό, το κάθε δρομολόγιο της γραμμής 21, 32 ή 32Α θα τρώει όλη την κίνηση της Μαιάνδρου, τις ώρες αιχμής, κατά την μετάβαση ιδίως. Γνώμη μου είναι να γίνει μια διαδημοτική γραμμή με την συγχώνευση του 42 και του 43, ώστε να ενώνει το Κορδελιό με τον Εύοσμο (πλατεία και Α.Τρίτση) και την περιοχή άνωθεν του περιφερειακού. Τα κοιμητήρια να εξυπηρετούνται με μερικά δρομολόγια της νέας γραμμής της καθημερινές και με περισσότερα τα σαββατοκύριακα. Η περιοχή των Αμπελοκήπων για την μετάβαση στα κοιμητήρια, να εξυπηρετείται με την γραμμή 21Α. Η νέα γραμμή θα μπορεί να δρομολογεί δύο λεωφορεία. Οι γειτονιές, τα στέκια, οι συνήθειες των ανθρώπων αλλάζουν και γι' αυτό πρέπει να προσαρμόζεται και ο ΟΣΕΘ, ώστε να γίνονται ελκυστικότερες οι υπηρεσίες του ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ.
Μεταφέροντας το τέρμα των λεωφορείων πάνω από τον περιφερειακό, το κάθε δρομολόγιο της γραμμής 21, 32 ή 32Α θα τρώει όλη την κίνηση της Μαιάνδρου, τις ώρες αιχμής, κατά την μετάβαση ιδίως. Γνώμη μου είναι να γίνει μια διαδημοτική γραμμή με την συγχώνευση του 42 και του 43, ώστε να ενώνει το Κορδελιό με τον Εύοσμο (πλατεία και Α.Τρίτση) και την περιοχή άνωθεν του περιφερειακού. Τα κοιμητήρια να εξυπηρετούνται με μερικά δρομολόγια της νέας γραμμής της καθημερινές και με περισσότερα τα σαββατοκύριακα. Η περιοχή των Αμπελοκήπων για την μετάβαση στα κοιμητήρια, να εξυπηρετείται με την γραμμή 21Α. Η νέα γραμμή θα μπορεί να δρομολογεί δύο λεωφορεία. Οι γειτονιές, τα στέκια, οι συνήθειες των ανθρώπων αλλάζουν και γι' αυτό πρέπει να προσαρμόζεται και ο ΟΣΕΘ, ώστε να γίνονται ελκυστικότερες οι υπηρεσίες του ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ.