19-10-2020, 01:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-10-2020, 01:49 PM από mercedes elbo. Edited 1 time in total.)
Βλέποντας τα δρομολόγια των γραμμών που σταδιακά περνάνε στα ΚΤΕΛ και από τα δρομολόγια που ανέβηκαν σε ΦΕΚ για τις γραμμές που δεν έχουν ακόμα παραχωρηθεί παρατηρείται μια αύξηση δρομολογίων σε γραμμές που σε καμία περίπτωση δεν ήταν αναγκαία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 326 μια γραμμή με ελάχιστες πληρότητες, που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει, προστέθηκε και 2ο λεωφορείο (ακόμα και τις Κυριακές) για να μεταφέρουν και τα 2 ... αέρα. Το κόστος της γραμμής πλέον για κάθε ημέρα ανέρχεται σε 32,5 χλμ κύκλος * 24 δρομολόγια * 1,43 αποζημίωση στο ΚΤΕΛ (χωρίς τον ΦΠΑ..) = 1115,40€. Από έσοδα ξέρουμε ότι με την επιβατική κίνηση της γραμμής και με 0% εισιτηριοδιαφυγή πάνω από 5€ όλη την μέρα δεν θα μαζέψει σε καμία περίπτωση ενώ ταυτόχρονα κάποιο προφανές κοινωνικό όφελος δεν υφίσταται αφού η γραμμή είναι επικαλυπτόμενη από άλλες γραμμές. Σημειωτεόν η γραμμή έχει ελάχιστες διασταυρώσεις/φανάρια, πραγματοποιεί ελάχιστες στάσεις, κινείται κατά βάση σε ανοιχτούς δρόμους χωρίς πολλές κλίσεις (για τα δεδομένα της Αθήνας) με συνέπεια να μπορεί το αυτοκίνητο να πηγαίνει "πορεία" με σταθερή ταχύτητα επιτυγχάνοντας τη μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμων.
Παρόμοια ως προς τη σύμβαση σε μικρότερο βαθμό συμβαίνουν και σε άλλες γραμμές όπως 120, 116-7, 306, 723 ενώ σε άλλες με συχνότερες στάσεις και αρκετά επιβαρυμένες από επιβατική κίνηση όπως 507, 735, 863, 876 τα δρομολόγια είτε δεν μεταβάλλονται ή αυξάνονται ελάχιστα..
Πρέπει να δούμε όμως και ποιος θα πληρώσει τις εργασίες τοποθέτησης.. Κανονικά τα ΚΤΕΛ βάσει νόμου είναι υποχρεωμένα να καλύψουν το κόστος προμήθειας και εγκατάστασης εξοπλισμού τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Όλος ο εξοπλισμός ακόμα δεν ανήκει στην Ο.ΣΥ. αλλά κάθε μήνα πληρώνει στους αναδόχους και έχει ακόμα πολλά χρόνια για να τον ξεχρεώσει.
Παρόμοια ως προς τη σύμβαση σε μικρότερο βαθμό συμβαίνουν και σε άλλες γραμμές όπως 120, 116-7, 306, 723 ενώ σε άλλες με συχνότερες στάσεις και αρκετά επιβαρυμένες από επιβατική κίνηση όπως 507, 735, 863, 876 τα δρομολόγια είτε δεν μεταβάλλονται ή αυξάνονται ελάχιστα..
(18-10-2020, 04:13 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Καμία τηλεματική θα παίξει ποτέ ή οι συνδικαλιστές θα μας τα "συνδικαλιζουν" (για να μην το πω αλλιώς) για πολύ ακόμα αποτρέποντας το ξήλωμα από τα παλιά οχήματα της ΟΣΥ για να μπουν στα ΚΤΕΛ τα συστήματα τηλεματικης;
Πρέπει να δούμε όμως και ποιος θα πληρώσει τις εργασίες τοποθέτησης.. Κανονικά τα ΚΤΕΛ βάσει νόμου είναι υποχρεωμένα να καλύψουν το κόστος προμήθειας και εγκατάστασης εξοπλισμού τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Όλος ο εξοπλισμός ακόμα δεν ανήκει στην Ο.ΣΥ. αλλά κάθε μήνα πληρώνει στους αναδόχους και έχει ακόμα πολλά χρόνια για να τον ξεχρεώσει.