16-10-2020, 10:53 AM
(15-10-2020, 02:28 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Υπονοείς ότι υπάρχει οψιμο ενδιαφέρον, επειδή οι ίδιοι που σήμερα απεργούν δεν έβγαζαν μίλια όταν πήγαιναν στο αμαξοστάσιο και δεν είχαν να βγάλουν λεωφορείο; Όταν ο κόσμος ξεροστάλιαζε στις στάσεις ψάχνοντας στην τηλεματική να δει κάτι να έρχεται (υπάρχει και αρχείο στο forum για όσους τα ξεχνάνε) και τότε οι μόνες "πολιτικές εξελίξεις" ήταν μια επίσκεψη του Υφυπουργού σε ένα Α/Σ για το θεαθήναι; Και τώρα που κλείνουν μαγαζάκια, οι ίδιοι θυμήθηκαν να απεργήσουν;
Η μοίρα του καθενός είναι στα χέρια του. Το σίγουρο είναι ότι μόλις ολοκληρωθεί η παραχώρηση και πάνε αλλού τα οχήματα και βελτιωθεί κάπως (χρειάζονται αρκετές προσλήψεις και κυρίως οχήματα για να πούμε ότι όλα θα είναι πολύ καλύτερα απο πριν) η κατάσταση, κανείς δεν θα ασχολείται με το αν το λεωφορείο που τον πηγαίνει στη δουλειά, στη σχολή, στη βόλτα, στο σπίτι του είναι της ΕΘΕΛ, των ΟΣΥ, των ΚΤΕΛ ή όποιου άλλου μπει στη "μάχη".
Αν και εν γένει είμαι άνθρωπος που απεχθάνεται τον (ελληνικό) συνδικαλισμό, εν τούτοις έχω να σημειώσω τα εξής :
- οι οδηγοί της ΟΣΥ όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν κατέβει γενικά σε απεργία. Κάτι χαζοστάασεις και κάτι γενικές 24ωρες της ΓΣΕΕ.
- για τα χάλια της εγκατάλειψης των αστικών συγκοινωνιών από το 2010 και μετά, ευθύνονται ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις. Πρώτα και κύρια η κατάπτυστη διαδικασία των μετατάξεων του 2011, όπου πήραν μάχιμο προσωπικό από τις ΔΕΚΟ των μεταφορών και το έκαναν "μουσειοφύλακες", Έπειτα η μεταβίβαση των ΔΕΚΟ στο "υπερταμείο" και η ΔΗΘΕΝ καραμέλα της απαγόρευσης προσλήψεων (θυμίζω ότι η Λαγκάρντ φώναζε ότι δεν μπορεί να μένει η Αθήνα χωρίς πετρέλαιο και χωρίς οδηγούς για τα λεωφορεία της, κόψτε λεφτά από αλλού)
Μετά ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ και αποτελείωσε ό,τι είχε μείνει όρθιο. Η τηλεματική μπήκε με τα χίλια βάσανα και αυτό ήταν. Κανένας νέος οδηγός, καμια συντήρηση. Νέα οχήματα χαλασμένα στα αμαξοστάσια. Ανταλλακτικά μηδέν. Φαγοπότι στην Πέτρου Ράλλη, "άρρωστος ο τεχνικός των A/C" και επι έξι μήνες δεν βγάζουμε λεωφορεία.
- η νέα κυβέρνηση που ανέλαβε το 2019, μπορούσε και όφειλε, άσχετα από τον κορωνοϊό, να προβεί σε άμεσες κινήσεις. Πρώτα απ' όλα να προσλάβει προσωπικό. Δεύτερον να κάνει απογραφή των οχημάτων και των αποθηκών ανταλλακτικών, ώστε να μπορέσει να επισκευάσει κατ' αρχήν τα οχήματα του 2010 που κάθονται.
- έπρεπε ήδη να έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των παλαιών λεωφορείων.
Αντι για όλα αυτά, επέλεξαν τον "εύκολο" δρόμο του outsourcing. Έχουμε μέσα 60 νταλίκες Solaris να κάθονται χωρίς επισκευή, και φέραμε δανεικές από τα Χανιά. Έχουμε 200 Citelis εκ των οποίων δεν ξέρω πόσα είναι χαλασμένα. Από αυτά τα λεωοφεία, δεν μπορούσαν να επισκευάσουν;; Λεφτά υπήρχαν απ' ότι φαίνεται. Τα ΚΤΕΛ θα πάρουν 1,43€/οχηματοχιλιόμετρο. Για να δουλεύουν ΧΩΡΙΣ είσπραξη εισιτηρίων, ΧΩΡΙΣ τηλεματική, ΧΩΡΙΣ ανοιγόμενα παράθυρα.
Οι οδηγοί σε όλα αυτά, πού ακριβώς ευθύονται; Όλη μέρα κυκλοφορώ με τα ΜΜΜ. Τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι. Μόλις μπήκαν τα ΚΤΕΛ, αμέσως χαλάρωσαν οι υπηρεσίες στο Βοτανικό και βγήκαν έξω όλα τα οχήματα. Δεν θα μπορούσε να γίνει το ίδιο, αν τόσα χρόνια φρόντιζαν οι αρμόδιοι να έχουν επαρκές προσωπικό; Το ότι έλιωσαν 3000 οδηγοί στα δεδουλευμένα ρεπό και στις ανύπαρκτες άδειες, ποιός θα το δεί; Τώρα ήρθαν τα ΚΤΕΛ και όλα καλά ....
Εκεί άραγε, θα ελέγξει κανείς αν δουλεύουν οι οδηγοί τους τα προβλεπόμενα ωράρια, ή αν χτυπάνε 12 ωρα γιατί δεν έχουν ανθρώπους να βγάλουν "κατσαρές" ;;
Δεν έχει λογική να βρίζουμε τη δημόσια ΔΕΚΟ την ώρα που κάνουμε τα πάντα ώστε να είναι δυσλειτουργική. Πρόσληψη στα ΚΤΕΛ : σε δύο βδομάδες. Πρόσληψη στη ΔΕΚΟ : σε δύο χρόνια. Μίσθωση λεωφορείου από τα ΚΤΕΛ : σε δυό βδομάδες. Προμήθεια λεωφορείου στη ΔΕΚΟ : τρία χρόνια. Ανταλλακτικό στα ΚΤΕΛ : αύριο το απόγευμα. Ανταλλακτικό στη ΔΕΚΟ : του χρόνου. Κόστος λειτουργίας στα ΚΤΕΛ : Πληρώνουμε αμέσως. Κόστος λειτουργίας στη ΔΕΚΟ : χρωστάμε επί χρόνια. Υπηρεσία στα ΚΤΕΛ : ο,τι να΄ναι αλλά είναι καλό. Υπηρεσία στη ΔΕΚΟ : πληρέστατη αλλα είναι το "μπ@ρδέλο το δημόσιο που όλοι κάθονται"