14-10-2020, 11:32 AM
(13-10-2020, 10:30 PM)irisbus57 Έγραψε: Με βάση και τις εξελίξεις στην Αθήνα δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα…Το τι γίνεται στην Αθήνα δεν αφορά στο ελάχιστο την Θεσσαλονίκη...
από τη μια τα λεωφορεία της 5-6 Λειψίας που είναι ήδη εδώ σχεδόν 1,5 μήνα και ο δήμαρχος σήμερα παρέλαβε ακόμα παραπάνω που θα έρθουν σύντομα στη Θεσσαλονίκη και άλλως κάθονται στο αμαξοστάσιο ενώ θα έπρεπε να είχαν ήδη κυκλοφορήσει
και από την άλλη τα λεωφορεία του Παπαδάκη που σιγά σιγά έρχονται, ήδη 30 περίπου είναι εδώ με βάση τα δημοσιεύματα (ή ερχόντουσαν τουλάχιστον μέχρι τώρα) αλλά από τώρα και έπειτα με βάση και την τρομερά υψηλή ζήτηση κανένας δεν ξέρει άμα θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στα λεωφορεία που ζητούνται.
Και όλα αυτά τη στιγμή που ο ΟΑΣΘ δεν έχει λεωφορεία να κυκλοφορήσει στο δρόμο, δεν έχει εξοπλισμό για τα νέα λεωφορεία και δεν βλέπουμε να γίνεται καμία κίνηση για βελτίωση.
Τα λεωφορεία για να κυκλοφορήσουν πρέπει να προηγηθεί μια διαδικασία πρώτα. Δεν βγαίνουν από το πλοίο και την επόμενη μέρα κάνουν δρομολόγια. Επίσης δεν υπάρχει καμία "τρομερή ζήτηση", το αντίθετο... Με εξαίρεση την πρωινή αιχμή είναι ζήτημα αν οι πληρότητα των κυκλοφορούντων οχημάτων πλησιάζει το 20%. Στην κάθε περίπτωση μέχρι το τέλος του μήνα ΛΟΓΙΚΑ θα έχουν κυκλοφορήσει τα 42 (Citaro και Α21) από τον Παπαδάκη και τα 8 Solaris του Δήμου που βρίσκονται ήδη στον Φοίνικα.