12-10-2020, 05:54 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-10-2020, 06:02 AM από MitsosDaBest. Edited 4 times in total.)
Επαναφέρω το θέμα μετά από χρόνια. Εγώ δεν έχω γράψει και ποτέ.
Πήρα χθες το Α7. Δεν θυμάμαι κωδικό λεωφορείου, sorry. Επειδή ήταν Κυριακή μεσημέρι προς απόγευμα, η κίνηση ήταν ελάχιστη και ο οδηγός το πήγαινε στα όριά του. Η μηχανή ακούγονταν έτοιμη να σπάσει. Έβαλα GPS να δω πόσο πάει (στη γέφυρα του Χαλανδρίου πριν το Υγεία) και έδειξε 58 ολόκληρα km/h! Με το θόρυβο και το κούνημα που έκανε, έμοιαζε τουλάχιστον για 80-90.
Γενικά, μετά από 7 χρόνια στην Αθήνα κι έχοντας μπει εκατοντάδες φορές σε GN, έχω την εξής γνώμη:
- Πολύ "κοντό" κιβώτιο. Υποθέτω ότι με τόσο υψηλές στροφές, θα είναι πιο επιρρεπές λεωφορείο σε φθορά/βλάβες, όπως και σε κατανάλωση.
- Οι GN κατά τη γνώμη μου έχουν κακή διαρρύθμιση εσωτερικού και δεν χωράνε πολλοί όρθιοι επιβάτες, όπως πχ στις σόμπες (Volvo) και οι πόρτες πίσω είναι σε άκυρα σημεία (ειδική η 3η), με αποτέλεσμα να πατάει ο ένας τον άλλον για να βγει. Η σόμπα και το Solaris, έχουν πολύ καλύτερο εσωτερικό και περισσότερο χώρο να κινηθείς.
- Το πίσω μέρος/ρυμουλκο χοροπηδάει σαν τραμπαλα, ειδικά όταν πέσει σε λακκούβα.
- Κακή μόνωση, με αποτέλεσμα να περνάει η θερμότητα του κινητήρα στην καμπίνα (όχι σαν τη σόμπα φυσικά) και να κάνει απίστευτο θόρυβο.
Πήρα χθες το Α7. Δεν θυμάμαι κωδικό λεωφορείου, sorry. Επειδή ήταν Κυριακή μεσημέρι προς απόγευμα, η κίνηση ήταν ελάχιστη και ο οδηγός το πήγαινε στα όριά του. Η μηχανή ακούγονταν έτοιμη να σπάσει. Έβαλα GPS να δω πόσο πάει (στη γέφυρα του Χαλανδρίου πριν το Υγεία) και έδειξε 58 ολόκληρα km/h! Με το θόρυβο και το κούνημα που έκανε, έμοιαζε τουλάχιστον για 80-90.
Γενικά, μετά από 7 χρόνια στην Αθήνα κι έχοντας μπει εκατοντάδες φορές σε GN, έχω την εξής γνώμη:
- Πολύ "κοντό" κιβώτιο. Υποθέτω ότι με τόσο υψηλές στροφές, θα είναι πιο επιρρεπές λεωφορείο σε φθορά/βλάβες, όπως και σε κατανάλωση.
- Οι GN κατά τη γνώμη μου έχουν κακή διαρρύθμιση εσωτερικού και δεν χωράνε πολλοί όρθιοι επιβάτες, όπως πχ στις σόμπες (Volvo) και οι πόρτες πίσω είναι σε άκυρα σημεία (ειδική η 3η), με αποτέλεσμα να πατάει ο ένας τον άλλον για να βγει. Η σόμπα και το Solaris, έχουν πολύ καλύτερο εσωτερικό και περισσότερο χώρο να κινηθείς.
- Το πίσω μέρος/ρυμουλκο χοροπηδάει σαν τραμπαλα, ειδικά όταν πέσει σε λακκούβα.
- Κακή μόνωση, με αποτέλεσμα να περνάει η θερμότητα του κινητήρα στην καμπίνα (όχι σαν τη σόμπα φυσικά) και να κάνει απίστευτο θόρυβο.