Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
(08-10-2020, 06:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πρακτικά θα γίνουν 2 συγκροτήματα: 1 με 115/6/7 και 120 (που μέχρι τώρα είχε αυτοτελή δρομολόγηση) και 1 με 124/8 και 205. Δεν είναι κανά μεγάλο θέμα στη δρομολόγηση. Αν θέλουν μπορούν να γίνουν και συγκρότημα ακόμα και με το Α3 εφόσον πλέον έχουν όλα μόνο 12μετρα. Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό που παραμένουν Γλυφάδα και Σούρμενα στην Ο.ΣΥ καθώς μιλάμε για ξεκάθαρα αστικές διαδρομές όπως η Αγ. Παρασκευή, το Χαλάνδρι κλπ.

Για τα Λιόσια-Μενίδια ίσως θέλουν να έχουν εμπλοκή και τα 4 ΚΤΕΛ εκεί λόγω επιθέσεων σε οχήματα/οδηγούς που συμβαίνουν περιστασιακά. Βέβαια δεν γνωρίζουμε ποιος κάνει την κατανομή των γραμμών στα ΚΤΕΛ. ΟΑΣΑ/Υπουργείο ή το ΚΤΕΛ Αττικής σαν υπερεργολάβος;

Ως προς την κατακλείδα θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Το σχέδιο με τα ΚΤΕΛ προϋπήρχε της πανδημίας και φυσικά βρέθηκε τώρα αφορμή ώστε να εφαρμοστεί χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.
Το θέμα είναι όμως πως αν δεν γίνουν προσλήψεις οδηγών και αγορά οχημάτων δεν θα δούμε ριζικές αλλαγές.
Ήδη απ τη Ράλλη που είναι το βασικό αμαξοστάσιο με νταλίκες δεν πρόκειται να φύγει κάτι άλλο, άρα εξοικονομούνται 12 οχήματα και γύρω στις 24 βάρδιες. Σε 421 και Β9 δεν θα ξαναδούμε νταλίκες, και απλά θα βγαίνουν κάπως καλύτερα οι υπόλοιπες γραμμές.
Από το Μπραχάμι ουσιαστικά μόνο το 123 θα φύγει που και εκεί γίνεται χαμός στις ελλείψεις.
Μόνο η Ανθούσα θα ξελαφρύνει αρκετά που ίσως έτσι πάρει κάτι απο 220-221-235 ή και το Γουδή και ξελαφρώσει κάπως και ο Βοτανικός.
Ουσιαστικά περιμένουμε να δούμε μια κατάσταση περιόδου 13-14 με αρκετά λιγότερες νταλίκες βέβαια στους δρόμους.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ - από georgio - 09-10-2020, 01:01 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 13 Επισκέπτης (ες)