08-10-2020, 06:05 PM
(08-10-2020, 02:47 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν ξέρω αν θα καταργηθεί το 733, ή αν θα το κρατήσει το ΑΜ ΛΙΟ μαζί με το 755 (πλην των κορμών σε όλη την περιοχή Λιοσίων - Μενιδίου) λόγω του ότι λειτουργεί σαν υπηρεσιακό. Επίσης, λείπει το 865 (οχήματα του 876 θα ξεκινάνε από το ΑΜ ΒΟΤ; Μάλλον θα το βγάζουν με υπηρεσιακό..) και το 868 (πάλι με διάθεση ΑΜ ΠΕΙ ως έχει).
Κακώς έσπασαν τα Τ.ΓΛΥ, γιατί με την ομαδοποίηση των γραμμών σε γκρουπ, εξοικονομείς οχήματα στην δρομολόγηση.
Η τροφή προς σκέψη είναι γιατί όλα τα ΚΤΕΛ έχουν μερίδιο στον τομέα Λιοσίων - Μενιδίου; Άλλωστε, και το Θήβας όσο και το Εύβοιας ανακοίνωσαν πως θα παρκάρουν στο Ολυμπιακό Χωριό, για τα νοτιοανατολικά δε του Αττικής έμαθα για έκταση στο Κίτσι. Άρα θα αναγκαστούν σε "συγκατοίκηση"...
Την στιγμή που θα μπορούσε το Εύβοιας να πάρει το Ζηρίνειο και το 504, το Θήβας 724/5/6, 740 και το Κορινθίας τα υπόλοιπα στην περιοχή Θριασίου - Μενιδίου, πράγμα το οποίο θα έριχνε μάλλον παραπάνω το Αττικής, θα το γλίτωνε όμως από την συγκατοίκηση στην Ελευσίνα για τα οχήματα των 878/8, 735, 866 κτλ.
Εν κατακλείδι όμως, νομίζω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο...
Πρακτικά θα γίνουν 2 συγκροτήματα: 1 με 115/6/7 και 120 (που μέχρι τώρα είχε αυτοτελή δρομολόγηση) και 1 με 124/8 και 205. Δεν είναι κανά μεγάλο θέμα στη δρομολόγηση. Αν θέλουν μπορούν να γίνουν και συγκρότημα ακόμα και με το Α3 εφόσον πλέον έχουν όλα μόνο 12μετρα. Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό που παραμένουν Γλυφάδα και Σούρμενα στην Ο.ΣΥ καθώς μιλάμε για ξεκάθαρα αστικές διαδρομές όπως η Αγ. Παρασκευή, το Χαλάνδρι κλπ.
Για τα Λιόσια-Μενίδια ίσως θέλουν να έχουν εμπλοκή και τα 4 ΚΤΕΛ εκεί λόγω επιθέσεων σε οχήματα/οδηγούς που συμβαίνουν περιστασιακά. Βέβαια δεν γνωρίζουμε ποιος κάνει την κατανομή των γραμμών στα ΚΤΕΛ. ΟΑΣΑ/Υπουργείο ή το ΚΤΕΛ Αττικής σαν υπερεργολάβος;
Ως προς την κατακλείδα θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Το σχέδιο με τα ΚΤΕΛ προϋπήρχε της πανδημίας και φυσικά βρέθηκε τώρα αφορμή ώστε να εφαρμοστεί χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.