08-10-2020, 02:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-10-2020, 02:48 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(08-10-2020, 01:51 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν νομίζω να λείπει. 60 γραμμές έχει η λίστα και το πιο πιθανό είναι να έχει εξαχθεί από τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ.Δεν ξέρω αν θα καταργηθεί το 733, ή αν θα το κρατήσει το ΑΜ ΛΙΟ μαζί με το 755 (πλην των κορμών σε όλη την περιοχή Λιοσίων - Μενιδίου) λόγω του ότι λειτουργεί σαν υπηρεσιακό. Επίσης, λείπει το 865 (οχήματα του 876 θα ξεκινάνε από το ΑΜ ΒΟΤ; Μάλλον θα το βγάζουν με υπηρεσιακό..) και το 868 (πάλι με διάθεση ΑΜ ΠΕΙ ως έχει).
Τα Τ.ΑΧΑ υπάρχει περίπτωση να μην έσπασαν αλλά να καταργείται το 733. Για τα Τ.ΓΛΥ σωστά κατά τη γνώμη μου έσπασαν και δίνονται μόνο τα τοπικά των 3Β. Εντύπωση προκαλεί το ότι δεν δόθηκαν οι Πεντέλες όπως είχε αναφερθεί σε δημοσιεύματα, το 162 αλλά και η παραχώρηση του 735 και των 866/876.
Κακώς έσπασαν τα Τ.ΓΛΥ, γιατί με την ομαδοποίηση των γραμμών σε γκρουπ, εξοικονομείς οχήματα στην δρομολόγηση.
Η τροφή προς σκέψη είναι γιατί όλα τα ΚΤΕΛ έχουν μερίδιο στον τομέα Λιοσίων - Μενιδίου; Άλλωστε, και το Θήβας όσο και το Εύβοιας ανακοίνωσαν πως θα παρκάρουν στο Ολυμπιακό Χωριό, για τα νοτιοανατολικά δε του Αττικής έμαθα για έκταση στο Κίτσι. Άρα θα αναγκαστούν σε "συγκατοίκηση"...
Την στιγμή που θα μπορούσε το Εύβοιας να πάρει το Ζηρίνειο και το 504, το Θήβας 724/5/6, 740 και το Κορινθίας τα υπόλοιπα στην περιοχή Θριασίου - Μενιδίου, πράγμα το οποίο θα έριχνε μάλλον παραπάνω το Αττικής, θα το γλίτωνε όμως από την συγκατοίκηση στην Ελευσίνα για τα οχήματα των 878/8, 735, 866 κτλ.
Εν κατακλείδι όμως, νομίζω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο...