01-10-2020, 11:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-10-2020, 11:36 PM από vard_57. Edited 1 time in total.)
Το ... ζουμί του άρθρου είναι αυτό που αναφέρεται στο τέλος:
«ο κ. Σταθόπουλος σημείωσε πως θα υπάρξει και επόμενη ημέρα για τον ΟΑΣΘ μετά το 2022 λέγοντας χαρακτηριστικά πως θα υπάρξει χώρος για έναν δημόσιο οργανισμό στο κέντρο της πόλης ενώ ζήτησε στην επόμενη αυτή ημέρα μεγαλύτερη συμμετοχή του δήμου Θεσσαλονίκης, όπως γίνεται και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.»
Επιβεβαιώνοντας ότι υπάρχει σίγουρα κάποια προσχέδιο για την επόμενη μέρα των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, και σε συνδυασμό με τις δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ του κ. Τόσκα:
«εξέφρασε την πεποίθηση ότι, μελλοντικά, τα ΚΤΕΛ θα μπορούσαν -πιθανότατα με διαγωνιστικές διαδικασίες- να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο παρόχου, εξυπηρετώντας και άλλες γραμμές.»
«ο κ. Σταθόπουλος σημείωσε πως θα υπάρξει και επόμενη ημέρα για τον ΟΑΣΘ μετά το 2022 λέγοντας χαρακτηριστικά πως θα υπάρξει χώρος για έναν δημόσιο οργανισμό στο κέντρο της πόλης ενώ ζήτησε στην επόμενη αυτή ημέρα μεγαλύτερη συμμετοχή του δήμου Θεσσαλονίκης, όπως γίνεται και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.»
Επιβεβαιώνοντας ότι υπάρχει σίγουρα κάποια προσχέδιο για την επόμενη μέρα των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, και σε συνδυασμό με τις δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ του κ. Τόσκα:
«εξέφρασε την πεποίθηση ότι, μελλοντικά, τα ΚΤΕΛ θα μπορούσαν -πιθανότατα με διαγωνιστικές διαδικασίες- να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο παρόχου, εξυπηρετώντας και άλλες γραμμές.»