Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
#66
(30-09-2020, 09:15 PM)vard_57 Έγραψε: Αναρτήθηκε σε ομάδα στο Facebook βίντεο με Citaro 1ης γενιάς - ΚΡΤ, MAN Lion's City (A20; ) και Integro 1ης γενιάς (!) - ΖΑΖ με αυτοκόλλητα χρωματισμού τύπου ΟΣΥ και αυτοκόλλητες προμετωπίδες 740
https://www.facebook.com/groups/billka/?ref=share

Από που να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε..

Τι δουλειά έχει το ημιαστικό σε αστική γραμμή και μάλιστα να δρομολογείται μόνιμα σε γραμμή με αρκετή επιβατική κίνηση;; Γυρίζουμε 15 χρόνια πίσω, στο 2005 με την απόσυρση των δεινόσαυρων, και ξαναβλέπουμε στην Αθήνα λεωφορεία με σκαλιά αποκλείοντας από την αστική συγκοινωνία γονείς με καρότσια μωρού, καρότσια λαϊκής, αναπηρικά αμαξίδια, ανθρώπους με κινητικά προβλήματα. Ασχολίαστες βέβαια και οι 2 πόρτες και στα 3 αμάξια που βλέπω ανοίγουν προς τα έξω όπως στα υπεραστικά. Να δούμε πώς θα δουλέψουν στα στενά του Μενιδίου και της Κηφισιάς.. Επίσης, γυρνάμε πάλι πίσω στο 2016 τότε που με μεγάλη καθυστέρηση είδαμε τηλεματική στα λεωφορεία/τρόλεϊ και σταμάτησε ο κόσμος να παίζει στοίχημα σε πόσο θα έρθει το λεωφορείο ενώ μεγάλη γυφτιά τα αυτοκόλλητα στις προμετωπίδες που το βράδυ δεν θα βλέπεις τίποτα. Πόση ώρα άραγε θα χρειαζόταν να περαστούν 2 γραμμές όλες και όλες στο controller αν λειτουργεί η προμετωπίδα; Τέλος, απαράδεκτο εν καιρώ πανδημίας που επιβάλλεται ο καλός αερισμός των κλειστών χώρων να έρχονται για αστική συγκοινωνία λεωφορεία που σε κάθε δρομολόγιο επιβιβάζονται εκατοντάδες διαφορετικοί άνθρωποι χωρίς ούτε ένα παράθυρο ή με λίγα μικρού μεγέθους..
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ από ΚΤΕΛ - από mercedes elbo - 30-09-2020, 10:58 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 49 Επισκέπτης (ες)