23-09-2020, 11:21 PM
(23-09-2020, 11:01 PM)irisbus57 Έγραψε: Γενικά στο θέμα υπηρεσίες, το ΚΤΕΛ Σερρών είναι πιο μπροστά από όλα. Είχε εγκαταστήσει Wi-Fi από τις πρώτες μέρες που λειτουργεί πολύ καλά, έχει ξεκινήσει να εγκαθιστά και αναγγελία στάσεων. Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ακολουθεί με αναγγελία στάσεων σε μερικά λεωφορεία και ιντερνετ στα περισσότερα. Τα Κιλκίς και Χαλκιδικής δεν έχουν ούτε αναγγελία ούτε ιντερνετ.Ο,τι έγραψα για το Σερρών, είναι διότι είναι εμφανές ότι πήρε σχετικά παλιά λεωφορεία. Το ραγισμένο παρμπρίζ με "σελοτειπ" είναι τρομερή γυφτιά, μόλις το ανεβάσω, θα καταλάβεις.. Κινητό συνεργείο στο ΙΚΕΑ και έβλεπα τον οδηγό του 19 να τσεκάρει για δεύτερη σερί φορά τα νερά μόλις γύρναγε από 79!! Το ίδιο είδα να κάνει και στην Επανομή πίσω, αλλά αν είναι δυνατόν! Ή δεν τα συντηρούν ιδιαίτερα και φοβούνται ή πρέπει να τσεκάρουν σε κάθε δρομολόγιο;
Όσον αναφορά τα οχήματα, το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχει σαφώς τα πιο καινούρια και πολύ πιο καλοδιατηρημένα. Καθαρά, εργονομικά με χώρο και για καθήμενους και όρθιους αλλά και ΑμΕΑ. Οι οδηγοί επικοινωνιακοί (εκεί που τους επιτρέπεται) και αρκετά φιλικοί. Τα λεωφορεία «αντέχουν» παντού και είναι αρκετά άνετα για τους επιβάτες.
Το ΚΤΕΛ Σερρών γενικά έχει παλαιότερης γενιάς Citaro, πέρα από το 11 που είναι καινούριο και 3πορτο, γενικά είναι αρκετά καθαρά λεωφορεία (χαρακτηριστικό είναι ότι πολλοί οδηγοί καθάριζαν μόνοι τους τα οχήματα με το που τελείωναν το κάθε δρομολόγιο στις γραμμές 69, 77, 77Η), αλλά υπάρχουν ζημιές σε μερικά οχήματα που είναι εμφανής. Στο 60 που είναι γραμμή με στροφές, ανήφορο κατήφορους, κλπ. η διαδρομή έχει γίνει πολύ πιο άνετη σε σχέση με τα Μακεδονία του ΟΑΣΘ. Επίσης πολύ θετικό το γεγονός ότι έχουν φτιάξει ειδική ιστοσελίδα για ενημέρωση και έχουν αρκετά ενεργή σελίδα στα social media.
Το ΚΤΕΛ Κιλκίς έχει γενικά αρκετά παλιά οχήματα (48, 51 είναι από τα σχετικά πιο παλιά τους), παρόλα αυτά είναι πολύ καλά διατηρημένα και είναι «ότι πρέπει» για τις γραμμές που κυκλοφορούν. Τα Vanhool είναι παρά πολύ άνετα, προσφέρουν μια πολύ ωραία διαδρομή και για τους επιβάτες αλλά θεωρώ και για τους οδηγούς. Όπως αναφέρει και ο MrVanHool, μέρα με την νύχτα σε σχέση με αυτά της Αθήνας, πολύ διαφορετικό κονσεπτ στο θέμα οδηγική συμπεριφορά.
Το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής δεν θεωρώ ότι προσέχει τα οχήματα του, γενικά είχε τα περισσότερα ατυχήματα μέσα σε αυτό το εξάμηνο, το εσωτερικό τους δεν είναι τόσο προσεγμένο και σίγουρα δεν πλησιάζει τα Στάνταρντ που έχουν θέσει τα αλλά ΚΤΕΛ και ιδιαίτερα το Θεσσαλονίκης. Θέλουν βελτίωση σε πολλούς τομείς και υστερούν σε πολλές υπηρεσίες.
Επίσης μόνο στο Σερρών και στο Χαλκιδικής, κάποιοι οδηγοί ελέγχουν τα εισιτήρια, στα υπόλοιπα πάει το τζάμπα σύννεφο!
Εγώ μπήκα στο 44 και το 49 σήμερα που έχουν φιμέ τζάμια. Δεν ξέρω αν και το 50 είναι στην ίδια κλίμακα με τα άλλα δυο, αλλά πραγματικά το ταξίδι είναι απόλαυση (το 49 ακούγεται λίγο καλύτερα!)
Μια παρατήρηση που θα έπρεπε να γίνει, ειδικά τώρα που λειτουργούν από ιδιώτες, είναι πως όταν το λεωφορείο βρίσκεται στην Αφετηρία, πρέπει να μπαίνει στην ρεμιζα και να φορτώνει. Είναι απαράδεκτο να μένει ο κόσμος να περιμένει στο πάρα ένα, ειδικά τώρα που ο καιρός αρχίζει και χαλάει. Στην Αθήνα, άρχισε να ατονιζει αυτό όταν οι σταθμάρχες μετακινήθηκαν στην Τηλεματική, αλλά εδώ είναι λάθος που συντηρείται αυτό.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''