23-09-2020, 10:37 PM
(23-09-2020, 09:22 PM)MrVanHool Έγραψε: Στην κατάργηση της τοπικής γραμμής "123 Σαρωνίδα - Ανάβυσσος - Π.Φώκαια (κυκλική)" προσανατολίζεται η διοίκηση του ΟΑΣΑ, μετά την άρνηση του ΚΤΕΛ Αττικής να αναλάβει την γραμμή που είναι αντίθετη στα συμφέροντά του, διατηρώντας το τοπικό κόμιστρο της γραμμής του Σουνίου, σύμφωνα με επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Υπόλοιπου Αττικής Πάνου Σκουρολιάκου.
Από την αρχή είχε μπει στο μάτι, μάλλον σύντομα θα αποτελεί παρελθόν...
Ορίστε;; Δεν μας αρέσει η γραμμή γι αυτό να κοπεί;; Δυστυχώς θα υπάρξουν αρκετά θέματα καθώς στην Αθήνα υπάρχουν αρκετοί άξονες που έχουν διελεύσεις λεωφορείων και της Ο.ΣΥ και του ΚΤΕΛ Αττικής βλ. Λαυρίου, Μαραθώνος, Ν. Μάκρη, Βάρκιζα, Σαρωνίδα, Ελευσίνα, Μάνδρα κ.α. Στις παραπάνω περιπτώσεις είναι προφανές ότι υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και το ΚΤΕΛ αν τελικώς αναλάβει τις γραμμές έχει κέρδος να μην λειτουργούν σωστά.
Για το 123 συγκεκριμένα πάντως πέρα από το παραλιακό κομμάτι το τμήμα μέσα στην Ανάβυσσο δεν είχε εξυπηρέτηση ανέκαθεν από ΚΤΕΛ και πριν τη δημιουργία του 123 ήταν συγκοινωνιακά αποκομμένο αφού η παραλιακή απέχει τουλάχιστον 2-3 χλμ. Ακόμα όμως και στο παραλιακό κομμάτι τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ προς Σούνιο είναι αρκετά λιγότερα σε σχέση με το αραιό 123 και με ακατάλληλα οχήματα για σημαντική μερίδα των επιβατών που θέλουν να μεταβούν απόσταση του 10λεπτου (ηλικιωμένοι, μαμά με καρότσι, άνθρωποι με καρότσια λαϊκής). Φαίνεται και από τις πληρότητες του 123 ακόμα και ανά μία ώρα ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που το περιμένει και το χρησιμοποιεί.