20-08-2020, 04:09 PM
(20-08-2020, 12:16 PM)MrVanHool Έγραψε: Η διάθεση οχημάτων Midi είναι μικρότερη σαφώς από των τυπικών 12μετρων. Ωστόσο, θεωρώ τα Τ.ΚΗΦ, μπορούν να δρομολογηθούν με 12μετρα - πλην του 530, υπήρχε η βάρδια μέχρι πρόσφατα από τα Τ.ΖΗΡ που έκανε 1 524 - απλά το πρόβλημα θα είναι στο ότι δεν χωράνε όλα εκεί και πιθανώς να γίνουν και αλλαγές.
Επίσης, σε γραμμές όπως τα 324, 861 κτλ η χρήση 12μετρου είναι προαιρετική καθώς μιλάμε για πολύ μικρή επιβατική κίνηση (όπως στα αντίστοιχα 42 και 43 του ΟΑΣΘ).
Όσο αφορά τα Αεροδρόμια, διάφορα έχουν ακουστει, ανάλογα πάντα την σκοπιμότητα που εξυπηρετούν (ακόμα και για τις παράλληλες γραμμές της Κηφισίας Χ14, Α7, 500, 550). Δεν νομίζω πως θα δωθούν τα Αεροδρόμια (πλην του Χ97), αλλά πιο πιθανό βρίσκω το 845/71 (όπως έγινε στον ΟΑΣΘ με το 83 άλλωστε)
Τέλος, για τα οχήματα σαφώς και θέλω να πιστεύω σε παραγγελία νέων οχημάτων, ωστόσο νομίζω πως θα "βολευτούμε" με τα μεταχειρισμένα leasing πια...
Αν κρίνουμε από τη σύμβαση του ΟΑΣΘ δεν αποκλείεται να δούμε να φεύγουν μόνο γραμμές 12μετρων άντε και μίντι και να συνεχίσει να πηγαίνει το 122 Σαρωνίδα από την ΟΣΥ ή τα 304/5/16 στη Λούτσα όπως στον ΟΑΣΘ έχει μείνει το 72 στη Μηχανιώνα και το 52 στη Σίνδο. Σε μια τέτοια περίπτωση όντως και το Αεροδρόμιο θα μείνει στην ΟΣΥ.
Σαφώς και τα νέα οχήματα είναι το καλύτερο σενάριο και μακροπρόθεσμα συμφέρει οικονομικά αλλά και εγώ τείνω να πιστεύω ότι leasing θα δούμε..