19-08-2020, 11:31 PM
(19-08-2020, 07:53 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για να βγουν 203 λεωφορεία αν μιλάμε για περιφερειακές γραμμές σίγουρα πρέπει να δοθεί όλος ο τομέας 3 (πλην του 300), Τοπικά Ζηρινείου, Γλυφάδας, Θριασίου, Αχαρνών, Λιοσίων, Αεροδρόμια και πάλι δεν φτάνουν.. Θεωρώ όμως ότι για να αναφέρεται ακριβές νούμερο (203) και όχι περίπου 200 έχει ήδη αποφασιστεί ποιες γραμμές φεύγουν..Ωστόσο, τα μεταχειρισμένα 15ετιας που λες, το επιβατικό κοινό δεν θα τα γλιτώσει, απλά θα είναι του ΚΤΕΛ. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως δεν θα προχωρήσουν σε αγορά οχημάτων για καθαρά τοπικές γραμμές - δεν νομίζω άλλωστε να περισσεύει τέτοιος ικανός αριθμός κατάλληλων οχημάτων από τα ΚΤΕΛ συνεργασίας για τις γραμμές της Αττικής.
Διαχρονικά την τελυταία δεκαετία καμιά κυβέρνηση δεν ενδιαφέρθηκε για προσλήψεις στην ΟΣΥ. Αντιθέτως τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένα μαζικό κύμα μετατάξεων σε ασχετούς φορείς που έχει αδειάσει την εταιρεία από προσωπικό. Ακόμα και μέσα στο lockdown που δήθεν η κυβέρνηση είχε διακόψει εντελώς τις μετατάξεις έφυγαν μαζικά 24 άτομα...
Η ΟΣΥ συνολικό πρόβλημα έλλειψης λεωφορείων δεν έχει, Βοτανικός και Πειραιάς έχουν και περίσσευμα να μην μιλήσουμε για τρόλεϊ που υπάρχει καμιά 100αρια οχήματα που κάθονται. Από το να αγοραστούν με leasing ακατάλληλα και ανόμοια λεωφορεία ήδη σχεδόν 15ετιας με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο συντήρησης είναι προτιμότερο να δοθούν κάποια από αυτά τα χρήματα ώστε να ξαναβγουν στο δρόμο παροπλισμένα Solaris και Citelis 10ετιας με αρκετά λιγότερα χιλιόμετρα.
Προφανώς και εδώ και πολλά χρόνια, δεν υπάρχει διάθεση για προσλήψεις προσωπικού (που γίνονται αβέρτα σε άλλους τομείς του δημοσίου, με σαφώς μικρότερη ανάγκη), γι'αυτό και λέγαμε πως δεν υπαρχαν πολλές πιθανότητες για προκήρυξη θέσεων στην ΟΣΥ. Οπότε, μένει να δούμε σε πόσο χρόνο θα είναι έτοιμα τα ΚΤΕΛ να αναλάβουν. Και προφανώς θα συνδράμουν και τα γειτονικά με το Αττικής ΚΤΕΛ, για να γίνει σύντομα και αποτελεσματικά. Ενα θέμα είναι αν θα ακολουθηθεί η τακτική Θεσσαλονίκης, δηλαδή ανάθεση λειτουργίας των γραμμών από τον ΟΑΣΑ στο ΚΤΕΛ Αττικής κι αυτό στα υπόλοιπα ΚΤΕΛ, ή αν θα είναι απευθείας από τον ΟΑΣΑ στο κάθε ΚΤΕΛ ξεχωριστά.
Στο κομμάτι των γραμμών, αν και αρκετά πρώιμο ακόμα, νομίζω πως ο,τιδήποτε είναι εκτός του αστικού ιστού θα δωθεί, όχι απαραιτήτως μόνο Τοπικά. Σίγουρα, όπως προανέφερε και ο mercedes_elbo όλος ο τομέας 3, αλλά θα προσθέσω και σχεδόν όλα των τομέων 4, 5 και 7, τους "κορμούς" Ελευσίνας/Ασπροπύργου (845/71, 866, 876), τα 120, 122, 123, 171 και μην φτάσουμε να μιλάμε και για τον Κορμό Κηφισίας, το Α5, το Α15 ή τα Περάματα... Νομίζω πάντως ότι η ΟΣΥ δεν θα αφήσει τα Αεροδρόμια, τουλάχιστον όχι το Χ95. Θα είναι αυτοκτονική τέτοια απόφαση και άλλωστε και στο πρόσφατο παράδειγμα, το Χ1 είναι του ΟΑΣΘ, ενώ το 79 είναι του ΚΤΕΛ Σερρών.
Τέλος, αφου θα μικρύνει το παραγόμενο έργο της ΟΣΥ, ανάλογα θα μικρύνει και η επιδότηση της, άρα δεν νομίζω πως θα αλλάξει κάτι προς όφελος των κανιβαλισμένων.. Απλά θα πάψει ολοκληρωτικά να έχει ανάγκη η εταιρεία τόσα οχήματα. Και προσωπική μου εκτίμηση είναι και η ΟΣΥ δεν θα γλιτώσει τα leasing, εάν όχι για την αντικατάσταση των Ν1 που μπορεί να την καλύψουν τα οχήματα των ΚΤΕΛ, όσο για τα οχήματα της παραλαβής '98-'01 και των γκαζιερων 2ης γενιάς, που δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα φτάσουν τα χρόνια των Ν1...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''