15-08-2020, 10:14 PM
(15-08-2020, 06:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όταν στον μέσο νέο του φτάνει το χαρτζιλίκι για να ξοδέψει 20-30 ευρώ σε ποτά, αλλά 5 ευρώ σε τσιγάρα και ακόμα 5 ευρώ αν τσιμπήσει κάτι μετά τη διασκέδαση, αλλά τσιγκουνεύεται το 1 ευρώ (ή 1,20 από Νοέμβρη και έπειτα) αν είναι δικαιούχος μειωμένου ή 2,30 ευρώ (2,70 αργότερα) για να πάει και να έρθει με τα ΜΜΜ (εφόσον δεν είναι κάτοχος κάρτας απεριόριστων), για ποια αύξηση των δρομολογίων μιλάμε;
Άλλωστε, το σύστημα αυτή τη στιγμή πάσχει τις εργάσιμες ώρες που είναι και πιο σημαντικές οι μετακινήσεις* και συζητάμε για τη νύχτα; Που η όποια συζήτηση σε σχέση με αυτή είναι άτοπη τη δεδομένη στιγμή, αφού για τις επόμενες (αρκετές) εβδομάδες το Λεκανοπέδιο θα έχει μηδενική νυχτερινή ζωή και ακόμα και να αρθουν τα περιοριστικά μέτρα για τη λειτουργία εστίασης και διασκέδασης μετά τα μεσάνυχτα, τα όρια στα άτομα που θα μπορεί να δεχτεί ένα μαγαζί ξέρουμε ότι θα είναι αυστηρά για πάρα πολλούς ακόμα μήνες (τουλάχιστον μέχρι να εμβολιαστεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού), άρα θα περιοριστεί αισθητά και ο κόσμος που θα κυκλοφορεί.
* Η εργασία προηγείται της διασκέδασης και οι εργαζόμενοι που μετακινούνται με τα ΜΜΜ είναι οι πιο συνεπείς πελάτες, πληρώνοντας είτε μηνιαία είτε ακριβότερα κόμιστρα (ετήσια κάρτα).
Να είμαστε ειλικρινείς, τα νυχτερινά λεωφορεία δεν χρησιμοποιούνται μόνο από τους νέους οι οποίοι ξενυχτούν.
Μην ξεχνάμε τους εργαζόμενους οι οποίοι σχολανε από την εργασία τους μετά τα μεσάνυχτα και δεν διαθέτουν αυτοκίνητο. Εκείνοι είναι εξαναγκασμένοι να πάνε με ένα νυχτερινό λεωφορείο