14-08-2020, 08:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-08-2020, 05:32 PM από garvanitis. Edited 2 times in total.)
(14-08-2020, 07:22 PM)MrVanHool Έγραψε: Προφανώς και δεν ασχολείται κανείς με τον Οργανισμό. Φρόντισαν γι'αυτό κάποιοι καλοί δημοσιογράφοι... Η απειρία των ΚΤΕΛατζήδων σε κάποιον επαγγελματία οδηγό είναι εμφανής, αν δεν το αναγνωρίζεις εσύ, θα φταίει το ότι δεν είσαι μέσα σε αυτή την κατηγορία για να καταλάβεις, είσαι ένας απλός γνώστης των λεωφορείων. Συν τοις άλλοις, δεν ξέρω με ποια στοιχεία μιλάς για την δική μου εμπειρία, ωστόσο η θέση που κατέχω στην εταιρεία, μαρτυρά την ''μειώμενη'' εμπειρία που έχω. Τυχαίνει επίσης, εγώ να μπορώ να αποδείξω την εμπειρία μου (ακόμα και από μέλη εδώ που έχουν μπει σε λεωφορείο μου), εν αντιθέσει με άλλους που μας έχουν φλομώσει στα παραμύθια με γνωστούς και πράσινα άλογα... Και πίστεψέ με, δεν θέλω να συνεχίσω αυτή την συζήτηση, οπότε καλύτερα ανακάλεσε τους χαρακτηρισμούς για την μειωμένη μου εμπειρία με σχέση με κάποιον που -δεν ξέρεις καν αν μιλάμε για τον ίδιο- οδηγούσε 2 χρόνια φορτηγάκι, θα σε συμβούλευα. (γιατί και πάλι, άλλο είπα εγώ, άλλο γράφεις εσύ...)Η ημερομηνίες έκδοσης που αναφέρονται στο δίπλωμα μου για τις κατηγορίες C, CE, D, DE είναι σε όλες τις περιπτώσεις 29/9/1998 (αν δεν κάνω λάθος δεν είχες γεννηθεί πολύ καιρό πριν). Από τα ένσημα μου σε ΤΣΑ, ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, ΟΑΕΕ (χώρια τα μαύρα δηλαδή) προκύπτουν 8 χρόνια εμπειρίας τόσο σε λεωφορεία όσο και σε φορτηγά διεθνών μεταφορών - στις περισσότερες περιπτώσεις με ποσοστό ιδιοκτησίας στο όχημα ή την επιχείρηση στην οποία ανήκε τα οποία αντιστοιχούν σε περισσότερα από 4 εκατομμύρια χιλιόμετρα εμπειρίας. Δεν το έβγαλα το δίπλωμα "χθες" ούτε δούλεψα σε οχήματα που τα οδηγάς με "ένα χέρι και ένα πόδι"... Και επειδή τυχαίνει να γνωρίζω ποιοι και πώς έκαναν την επιλογή των οδηγών και τι κριτήρια έθεσαν να μου επιτρέψεις να ξέρω αν κάνουν ή όχι για τη δουλειά αυτή. Στην τελική ανάλυση μπορούν να κάνουν όπισθεν να βγάλουν το λεωφορείο από τη ρεμίζα στο αμαξοστάσιο σε αντίθεση τουλάχιστον πέντε που γνωρίζω προσωπικά σε Σταυρούπολη και Ράλλη παρά το ότι είναι στον εκάστοτε Οργανισμό ο καθένας τουλάχιστον 10 χρόνια. Όπως γνωρίζω οδηγό στην ΟΣΥ που πριν την πρόσληψη του (και όχι βυσματικά, μέσω ΑΣΕΠ) είχε ΜΗΔΕΝΙΚΗ εμπειρία σε οτιδήποτε μεγαλύτερο από κλουβάκι και μπήκε με την έξτρα μοριοδότηση που είχε από το ΙΕΚ που τελείωσε ως εκπαιδευτής οδηγών.
Στα δίπορτα τώρα, προφανώς και δεν σε νοιάζει, διότι δεν χρησιμοποιείς λεωφορείο. Από τον υπολογιστή φαίνονται όλα εύκολα και ακόμα και το παράδειγμα που χρησιμοποιείς είναι εντελώς ατυχές, διότι μιλάμε για μετάβαση σε προορισμό και όχι σε δρομολόγιο που έχει ταυτόχρονη απο/επιβίβαση σε όλο το μήκος της γραμμής. Όταν με το καλό χρησιμοποιήσεις λεωφορείο από το Συντριβάνι για Δελφών μετά από 20 λεπτά, έλα να μου ξαναπείς για δίπορτο. Αλλά δυσκολεύεσαι τόσο να παραδεχτείς ότι είσαι λάθος, που θα προτιμήσεις να πεις να πάει ο επιβάτης με τα πόδια επειδή δεν χωράει να μπει στο δίπορτο, από το να δεχτείς την αλήθεια, ότι σε μπανανίες (σύμφωνα με τα ολόσωστα λεγόμενά σου) τα δίπορτα στην πόλη είναι λάθος.
Όσο για τα λεφτά, για άλλη μια φορά, αλλάζεις την συζήτηση. Το θέμα μας δεν είναι σε τι αντιστοιχούν τα λεφτά που πλήρωσε. Αυτό που (θα έπρεπε να) σε νοιάζει είναι ο Οργανισμός και το δικό του καλό, και όχι των οχημάτων του Παπαδάκη από την ενδεχόμενη αχρηστία τους μετά (τι ακούμε δηλαδή!) Η ουσία λοιπόν είναι, ότι ''τα 3500 με ΦΠΑ που περιλαμβάνουν μπλα μπλα και σε άλλες χώρες θα κόστιζαν και 7000'', είναι σκανδαλωδώς υπερβολή -ας πούμε- την στιγμή που θα μπορούσαν να αγοράσουν ολοκαίνουργια λεωφορεία που θα κράταγαν τα διπλάσια χρόνια.
Λεωφορείο χρησιμοποιώ όταν το χρειάζομαι... Προφανώς δεν θα πάρω λεωφορείο για δύο στάσεις και ούτε για διαδρομές που θέλω δύο ώρες με το λεωφορείο όταν με το ΙΧ τις κάνω σε είκοσι λεπτά. Για κέντρο πάντως (και ξέρεις που μένω, εκεί κοντά που αναφέρεσαι) είτε με τα πόδια θα πάω είτε με το λεωφορείο. Αν τώρα δεν χωράνε οι επιβάτες δεν είναι γιατί είναι δίπορτο ή πεντάπορτο το λεωφορείο αλλά γιατί στο 3 για παράδειγμα αντί των 22 οχημάτων που έβγαιναν στην κυκλοφορία μέχρι το 2015 κυκλοφορούν πλέον 4 ή 5 οχήματα! Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο έρχονται τα μεταχειρισμένα - τα οποία δεν είναι νεότερα από τα κυκλοφορούντα αλλά δεν είναι ερείπια!
Πάμε και στα λεφτά... Καμία συζήτηση δεν αλλάζω... Ακριβώς αυτό είναι το θέμα, σε τι ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ τα λεφτά που πληρώνονται... Σε life span 12ετίας για ένα μέσο 12μετρο (ας πούμε ένα εμπορικό, ένα Citaro) έχεις 220.000 αγορά (συν τους τόκους, ποτέ δεν πληρώνονται με την παράδοση), 650.000 μισθοδοσία (δύομιση βάρδιες με τα ρεπό), 800.000 καύσιμα, 750.000 δαπάνες συντήρησης (ανταλλακτικά, αναλώσιμα, εργατώρες τεχνιτών) καθώς και ένα μικρό κόστος (γύρω στις 20.000) διοικητική υποστήριξη (αν είχες ποτέ δικό σου ή αν είχες εργαστεί σε θέση ευθύνης σε οποιαδήποτε μεταφορική επιχείρηση θα τα γνώριζες αυτά)... Με συνολικές δαπάνες λοιπόν ανά όχημα στο life span 2,5 εκατομμύρια παρά κάτι, το ποσοστό στα έξοδα της αγοράς του είναι σχεδόν 10% όταν η συντήρηση είναι υπερτριπλάσια, κατάλαβες τώρα γιατί βγαίνουν "ακριβά"; Και λίγα παίρνει αν το αναλύσεις, με μέσο κόστος ανά όχημα 30.000 (αγορά, γενική επισκευή, βάψιμο) βγαίνει 1.000 το μήνα το αυτοκίνητο και μόλις 2.000/μήνα η συντήρηση. Δεν συζητάμε καν ότι ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και ότι τα εργοστάσια παραγωγής δεν κάνουν τον προγραμματισμό τους ανάλογα με το πότε θα αποφασίσει ο εκάστοτε Έλληνας υπουργός να κάνει διαγωνισμό για αγορά λεωφορείων... Εδώ μεταχειρισμένα (εξ' ορισμού ετοιμοπαράδοτα) και δεν υπάρχουν...