Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
(14-08-2020, 05:44 PM)garvanitis Έγραψε: Κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά πλέον τον ΟΑΣΘ και κανείς δεν ασχολείται με το αν το λεωφορείο που εκτελεί γραμμή του ΟΑΣΘ (του ΟΣΕΘ βασικά είναι η γραμμή αλλά τέλος πάντων) ανήκει στο ΚΤΕΛ ή τον Οργανισμό. Απειρία στους οδηγούς των ΚΤΕΛ δεν υπάρχει, όλοι έχουν τουλάχιστον δύο χρόνια προϋπηρεσίας σε βαριά επαγγελματικά (όχι απαραίτητα λεωφορεία) και έχουν περάσει εξαντλητικές εξετάσεις πριν την πρόσληψη τους, γνωστοί μου οδηγοί με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας κόπηκαν σ' αυτές... Ακόμα και αυτός που λες ο γνωστός σου που δεν έχει οδηγήσει λεωφορείο μέχρι πρότινος (αν αναφέρεσαι στον Μ.Σ.) έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από σένα σε επαγγελματικό όχημα. Το να πέσει κάποιο ΙΧ στο πίσω μέρος ενός λεωφορείου (βλ. ατύχημα τις προάλλες στο 87) ή να χτυπήσει σε μια κολώνα πεσμένη στο οδόστρωμα σε σκοτεινό δρόμο με κακές καιρικές συνθήκες (αυτό που αναφέρεσαι) δεν είναι θέμα εμπειρίας αλλά (κακής) τύχης. Και στην κάθε περίπτωση δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με οδηγούς που προσελήφθησαν με μέσο και που τουλάχιστον οι μισοί η τελευταία φορά που είχαν πιάσει τιμόνι βαρέως επαγγελματικού οχήματος ήταν στην σχολή οδηγών όταν έδιναν για δίπλωμα όπως η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ (όσο κι αν μάζεψαν "εμπειρία" μετά στην πορεία κάνοντας τα λεωφορεία "τετράγωνα" από τα μικροχτυπήματα)...

Ο Παπαδάκης πήρε την δουλειά απλά και μόνο γιατί καλώς ή κακώς ήταν η μόνη σοβαρή εισαγωγική εταιρία που ενδιαφέρθηκε και έτρεξε τις διαδικασίες για την συμμετοχή του στον διαγωνισμό. Οι όροι ήταν ίδιοι για όλους, όποιος ήθελε μπορούσε να διεκδικήσει. Τίποτα το φωτογραφικό δεν υπάρχει. Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ Σερρών, Κιλκίς και Χαλκιδικής τα έφερε άλλος έμπορος για παράδειγμα...

Για τα δίπορτα το έχουμε πει... Πέρα από το ότι δεν με ενδιαφέρει η γνώμη του επιβάτη που δεν έχει ούτε τις γνώσεις ούτε το μέτρο σύγκρισης για να κρίνει εξίσου αδιάφορη μου είναι και η γνώμη μιας πολιτικά διορισμένης διοίκησης σε έναν κρατικό οργανισμό με μηδενικές γνώσεις επί του αντικειμένου. Περισσότερο με ενδιαφέρει η γνώμη του υπευθύνου συγκοινωνιακού σχεδιασμού των (επίσης κρατικών - δημοτικών) BVG, TfL κλπ. ή ακόμα του προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Κατερίνης που μεταφέρει 100+ άτομα στα δρομολόγια της Παραλίας με δίπορτα παρά του κάθε αποτυχημένου πολιτευτή κάποιου κόμματος που τον βολέψανε σε μια τέτοια θέση... Και στην τελική ανάλυση μια χαρά μέχρι πριν 20 χρόνια τόσο τα λεωφορεία της Αθήνας όσο και αυτά της Θεσσαλονίκης από μία πόρτα φόρτωναν, από μπροστά έμπαινες στο Ikarus της ΕΑΣ και έριχνες στο κουτί την ροδέλα ή το κουμπί...

Τα 3.500€/μήνα (που είναι αρκετά λιγότερα, με ΦΠΑ είναι το ποσό αυτό) περιλαμβάνουν την μίσθωση, την συντήρηση (με όλες τις ζημιές που θα προκύψουν από τους οδηγούς που θα τα λειτουργήσουν) και την απαξίωση των οχημάτων μιας και η εξαγορά είναι προαιρετική. Τόσο πάνε για τόσο μικρό χρονικό διάστημα, άλλες εταιρίες στην Ευρώπη έχουν πληρώσει ακόμα και 7.000€/μήνα για 6-12 μήνες μίσθωση. Αν ήταν για παράδειγμα 72 μήνες (ο μέσος όρος για τα μεταχειρισμένα) και χωρίς την συντήρηση με υποχρέωση εξαγοράς στην λήξη της μίσθωσης τα νούμερα θα ήταν εντελώς διαφορετικά - στην κάθε περίπτωση πάντως δύσκολα κάτω από 1.000€/μήνα.
Προφανώς και δεν ασχολείται κανείς με τον Οργανισμό. Φρόντισαν γι'αυτό κάποιοι καλοί δημοσιογράφοι... Η απειρία των ΚΤΕΛατζήδων σε κάποιον επαγγελματία οδηγό είναι εμφανής, αν δεν το αναγνωρίζεις εσύ, θα φταίει το ότι δεν είσαι μέσα σε αυτή την κατηγορία για να καταλάβεις, είσαι ένας απλός γνώστης των λεωφορείων. Συν τοις άλλοις, δεν ξέρω με ποια στοιχεία μιλάς για την δική μου εμπειρία, ωστόσο η θέση που κατέχω στην εταιρεία, μαρτυρά την ''μειώμενη'' εμπειρία που έχω. Τυχαίνει επίσης, εγώ να μπορώ να αποδείξω την εμπειρία μου (ακόμα και από μέλη εδώ που έχουν μπει σε λεωφορείο μου), εν αντιθέσει με άλλους που μας έχουν φλομώσει στα παραμύθια με γνωστούς και πράσινα άλογα... Και πίστεψέ με, δεν θέλω να συνεχίσω αυτή την συζήτηση, οπότε καλύτερα ανακάλεσε τους χαρακτηρισμούς για την μειωμένη μου εμπειρία με σχέση με κάποιον που -δεν ξέρεις καν αν μιλάμε για τον ίδιο- οδηγούσε 2 χρόνια φορτηγάκι, θα σε συμβούλευα. (γιατί και πάλι, άλλο είπα εγώ, άλλο γράφεις εσύ...)

Στα δίπορτα τώρα, προφανώς και δεν σε νοιάζει, διότι δεν χρησιμοποιείς λεωφορείο. Από τον υπολογιστή φαίνονται όλα εύκολα και ακόμα και το παράδειγμα που χρησιμοποιείς είναι εντελώς ατυχές, διότι μιλάμε για μετάβαση σε προορισμό και όχι σε δρομολόγιο που έχει ταυτόχρονη απο/επιβίβαση σε όλο το μήκος της γραμμής. Όταν με το καλό χρησιμοποιήσεις λεωφορείο από το Συντριβάνι για Δελφών μετά από 20 λεπτά, έλα να μου ξαναπείς για δίπορτο. Αλλά δυσκολεύεσαι τόσο να παραδεχτείς ότι είσαι λάθος, που θα προτιμήσεις να πεις να πάει ο επιβάτης με τα πόδια επειδή δεν χωράει να μπει στο δίπορτο, από το να δεχτείς την αλήθεια, ότι σε μπανανίες (σύμφωνα με τα ολόσωστα λεγόμενά σου) τα δίπορτα στην πόλη είναι λάθος.

Όσο για τα λεφτά, για άλλη μια φορά, αλλάζεις την συζήτηση. Το θέμα μας δεν είναι σε τι αντιστοιχούν τα λεφτά που πλήρωσε. Αυτό που (θα έπρεπε να) σε νοιάζει είναι ο Οργανισμός και το δικό του καλό, και όχι των οχημάτων του Παπαδάκη από την ενδεχόμενη αχρηστία τους μετά (τι ακούμε δηλαδή!) Η ουσία λοιπόν είναι, ότι ''τα 3500 με ΦΠΑ που περιλαμβάνουν μπλα μπλα και σε άλλες χώρες θα κόστιζαν και 7000'', είναι σκανδαλωδώς υπερβολή -ας πούμε- την στιγμή που θα μπορούσαν να αγοράσουν ολοκαίνουργια λεωφορεία που θα κράταγαν τα διπλάσια χρόνια.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 11-06-2010, 05:12 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Enema - 11-06-2010, 09:08 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-06-2010, 09:11 PM
RE: - από K.S. - 02-10-2011, 07:36 PM
RE: - από garvanitis - 12-06-2010, 12:15 AM
RE: Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ - από MrVanHool - 14-08-2020, 07:22 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από patrinos - 30-11-2010, 10:56 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 01-12-2010, 05:22 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 01-12-2010, 09:18 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 02-12-2010, 05:28 PM
[split] Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 02-09-2011, 11:24 AM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 02-09-2011, 12:40 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από Giannis B10M - 02-09-2011, 09:53 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 03-09-2011, 04:45 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 03-09-2011, 05:57 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 04-09-2011, 12:36 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από chrispan - 04-09-2011, 12:43 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 04-09-2011, 12:49 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από OASTHBUS - 02-02-2012, 09:42 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 02-02-2012, 09:49 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 03-02-2012, 12:04 AM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 03-02-2012, 12:20 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 45 Επισκέπτης (ες)