Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
(14-08-2020, 03:59 PM)garvanitis Έγραψε: Πότε ενεπλάκη σε ατύχημα λεωφορείο των ΚΤΕΛ με υπαιτιότητα του; (πλην του Intouro που "ενόχλησε" τον οδηγό μια μέλισσα)

Από εκεί και πέρα, ο Παπαδάκης ήταν ο μόνος που υπέβαλλε σοβαρή προσφορά, όποιος ήθελε (και μπορούσε) ας έβρισκε τα λεωφορεία και ας δήλωνε συμμετοχή στον διαγωνισμό...

Τα δίπορτα λεωφορεία όχι μόνο δεν είναι πρόβλημα αλλά έπρεπε να είναι έτσι όλα τα ελληνικά από χρόνια, σε σχέση με τα τρίπορτα μόνο πλεονεκτήματα έχουν... Δεν είναι ηλίθιοι σε ολόκληρο τον υπόλοιπο πλανήτη (πλην συγκοινωνιακών μπανανιών) που τα προτιμούν, στο Ηνωμένο Βασίλειο δε μέχρι και τα διόροφα έχουν μία μόνο πόρτα μπροστά (και εξυπηρετούνται όλοι μια χαρά από αυτήν)

Όσο για το άρθρο αυτό καθαυτό τώρα, απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις προσπαθεί παραπληροφορώντας και αποκρύπτοντας σκόπιμα πληροφορίες της σύμβασης. Τυπικός Μπαζαίος με άλλα λόγια, ο οποίος είναι γνωστή "ειδική περίπτωση" (να το πω ευγενικά) σε όσους έχουμε ενεργή παρουσία και αρθρογραφία στο χώρο, προσωπικά σε μένα προσπάθησε να "κόψει" άρθρο-cover story (που ο ίδιος μου ζήτησε) για τον ΟΑΣΘ σε κλαδικό περιοδικό του χώρου των μεταφορών στο οποίο ήταν "αρχισυντάκτης" (μετέφραζε δελτία τύπου των εταιριών δηλαδή και έκανε γκρίζα διαφήμιση στην επιχείρηση που "καταγγέλλει" τώρα) και όταν δεν του βγήκε με εντολές από πάνω το "μαγάρισε" με παρεμβάσεις του σε αυτό... Το οποίο μάλιστα μέχρι σήμερα, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά ακόμα δεν μου το έχει πληρώσει...
Γιατί η αμφισβητιση του ΟΑΣΘ έχει να κάνει με το αν έγινε με υπαιτιότητα του οδηγού του ΚΤΕΛ το ατύχημα;  Ωστόσο, η απειρία των οδηγών των ΚΤΕΛ είναι εμφανής (έχω γνωστό που δεν έχει καβαλήσει ποτέ του λεωφορείο), όταν την μια δεν ξέρουν να πάρουν σωστά μια κλειστή στροφή και όταν μόλις προχτές έπεσε πάνω σε κολώνα λόγω της βροχής. Επίσης, επειδή ΟΔΗΓΩ λεωφορείο, θα μπορούσα να εμπλακώ σε πολλά ατυχήματα χωρίς να φταίω εγώ, η εμπειρία μου με έχει βοηθήσει και δεν έχει γίνει. Ωστόσο, όλη αυτή η ιστορία δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είπα εγώ, ότι τα υπόλοιπα 9 από τα 10 blogs γράφουν για ατυχήματα με λεωφορεία των ΚΤΕΛ (ανεξαρτήτου υπαιτιότητας) πως ήταν του ΟΑΣΘ για τους δικούς τους λόγους δυσφήμισης...

Επίσης, δεν αμφισβήτησα ότι ο Παπαδάκης ήταν ο μόνος που κατέθεσε προσφορά. Μπορεί να χαρακτηριστεί και σαν φωτογραφικός ο διαγωνισμός όμως, με τις προθεσμίες που υπήρχαν, αν δεν υποθέσουμε ότι είχε εκ των προτέρων ενημέρωση για την πρόθεση αγοράς χ αριθμού λεωφορείων από δημοσιογράφους που εκτελούν το έργο της δυσφήμισης του ΟΑΣΘ ας πούμε πάλι... Σε κάθε περιπτωση, η ουσία είναι πως Παπαδάκη ήθελαν εξ'αρχής, Παπαδακη πήραμε. Τελεία. 

Την συζήτηση για τα διπορτα την ξανακαναμε. Δεν γνωρίζω την συχνότητα που χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ, ωστόσο για να παραδέχεται από την διοίκηση του ΟΑΣΘ μέχρι και τον πιο απλό επιβάτη, ότι τα διπορτα ΔΕΝ κάνουν για Αθήνα/Θεσσαλονίκη, μάλλον η προσωπική σου εμπειρία σαν χρήστης δεν είναι αρκετή. Ας πούμε, εγώ είμαι όρθιος τώρα σε ένα τρίπορτο Citelis του 421 με διαρκείς στάσεις που αν ήταν διπορτο (προσωρινώς με μια πόρτα), θα ήθελε άλλα 10 λεπτά για το δρομολόγιο, συν τον συνωστισμό μπροστά από την πόρτα, ειδικά σε απο/επιβίβαση.

Όλη η τελευταία παράγραφος αποτελεί μια προσωπική σου ιστορία που δυσκολεύομαι να καταλάβω (και δεν μας αφορά κιόλας). Ο πολλαπλασιασμός ωστόσο των 3.500 ευρώ το λεωφορείο για 30 μήνες, που δίνει την τιμή που θα έχει πληρώσει ο ΟΑΣΘ για οχήματα που σε λιγότερα από 10 χρόνια θα πρέπει να αποσύρει, νομίζω πως δεν ενέχει κάποια παράλειψη της σύμβασης, την στιγμή που με τα ίδια ή ελαφρώς περισσότερα θα αγόραζε ολοκαίνουργια λεωφορεία.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 11-06-2010, 05:12 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Enema - 11-06-2010, 09:08 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-06-2010, 09:11 PM
RE: - από K.S. - 02-10-2011, 07:36 PM
RE: - από garvanitis - 12-06-2010, 12:15 AM
RE: Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ - από MrVanHool - 14-08-2020, 04:32 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από patrinos - 30-11-2010, 10:56 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 01-12-2010, 05:22 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 01-12-2010, 09:18 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 02-12-2010, 05:28 PM
[split] Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 02-09-2011, 11:24 AM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 02-09-2011, 12:40 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από Giannis B10M - 02-09-2011, 09:53 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 03-09-2011, 04:45 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 03-09-2011, 05:57 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 04-09-2011, 12:36 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από chrispan - 04-09-2011, 12:43 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 04-09-2011, 12:49 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από OASTHBUS - 02-02-2012, 09:42 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 02-02-2012, 09:49 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 03-02-2012, 12:04 AM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 03-02-2012, 12:20 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 45 Επισκέπτης (ες)