Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
(14-08-2020, 01:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Ενώ, ας πούμε, είναι πολύ αντικειμενικές σελίδες, κοινοποιημενες κι εδώ, που στα απανωτά ατυχήματα των αστικών οχημάτων των ΚΤΕΛ (ακόμα και σε άδειο δρόμο!), ο (σκόπιμος) τίτλος είναι "Τράκαρε λεωφορείο του ΟΑΣΘ!"

Ας μην γελιόμαστε/εστε, όλα ήταν μελετημένα να γίνουν όπως ήθελαν, για να αγοράσουν από τον Παπαδάκη λεωφορεία. Ο γνωστός μ@@@@@ς ΟΑΣΘ θα πληρώσει πάλι για να γίνει η "δουλειά" τους και μάλιστα χρυσάφι, οχήματα άνω των 10 ετών, χωρίς παράθυρα (οοοταν τα αλλάξουν) και με 2 πόρτες.

Βέβαια, ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει...
Πότε ενεπλάκη σε ατύχημα λεωφορείο των ΚΤΕΛ με υπαιτιότητα του; (πλην του Intouro που "ενόχλησε" τον οδηγό μια μέλισσα)

Από εκεί και πέρα, ο Παπαδάκης ήταν ο μόνος που υπέβαλλε σοβαρή προσφορά, όποιος ήθελε (και μπορούσε) ας έβρισκε τα λεωφορεία και ας δήλωνε συμμετοχή στον διαγωνισμό...

Τα δίπορτα λεωφορεία όχι μόνο δεν είναι πρόβλημα αλλά έπρεπε να είναι έτσι όλα τα ελληνικά από χρόνια, σε σχέση με τα τρίπορτα μόνο πλεονεκτήματα έχουν... Δεν είναι ηλίθιοι σε ολόκληρο τον υπόλοιπο πλανήτη (πλην συγκοινωνιακών μπανανιών) που τα προτιμούν, στο Ηνωμένο Βασίλειο δε μέχρι και τα διόροφα έχουν μία μόνο πόρτα μπροστά (και εξυπηρετούνται όλοι μια χαρά από αυτήν)

Όσο για το άρθρο αυτό καθαυτό τώρα, απλά να δημιουργήσει εντυπώσεις προσπαθεί παραπληροφορώντας και αποκρύπτοντας σκόπιμα πληροφορίες της σύμβασης. Τυπικός Μπαζαίος με άλλα λόγια, ο οποίος είναι γνωστή "ειδική περίπτωση" (να το πω ευγενικά) σε όσους έχουμε ενεργή παρουσία και αρθρογραφία στο χώρο, προσωπικά σε μένα προσπάθησε να "κόψει" άρθρο-cover story (που ο ίδιος μου ζήτησε) για τον ΟΑΣΘ σε κλαδικό περιοδικό του χώρου των μεταφορών στο οποίο ήταν "αρχισυντάκτης" (μετέφραζε δελτία τύπου των εταιριών δηλαδή και έκανε γκρίζα διαφήμιση στην επιχείρηση που "καταγγέλλει" τώρα) και όταν δεν του βγήκε με εντολές από πάνω το "μαγάρισε" με παρεμβάσεις του σε αυτό... Το οποίο μάλιστα μέχρι σήμερα, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά ακόμα δεν μου το έχει πληρώσει...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 11-06-2010, 05:12 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Enema - 11-06-2010, 09:08 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-06-2010, 09:11 PM
RE: - από K.S. - 02-10-2011, 07:36 PM
RE: - από garvanitis - 12-06-2010, 12:15 AM
RE: Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ - από garvanitis - 14-08-2020, 03:59 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από patrinos - 30-11-2010, 10:56 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 01-12-2010, 05:22 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 01-12-2010, 09:18 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 02-12-2010, 05:28 PM
[split] Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 02-09-2011, 11:24 AM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 02-09-2011, 12:40 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από Giannis B10M - 02-09-2011, 09:53 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 03-09-2011, 04:45 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 03-09-2011, 05:57 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 04-09-2011, 12:36 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από chrispan - 04-09-2011, 12:43 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 04-09-2011, 12:49 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από OASTHBUS - 02-02-2012, 09:42 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 02-02-2012, 09:49 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 03-02-2012, 12:04 AM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 03-02-2012, 12:20 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 48 Επισκέπτης (ες)