14-08-2020, 02:25 PM
Ας το πιάσουμε από την αρχή, γιατί η μια μπούρδα διαδέχεται την άλλη, σε αυτά που γράφουν και λένε στα άρθρα.
Κατ'αρχάς, η διαδικασία παραχώρησης γραμμών του ΟΑΣΑ σε ΚΤΕΛ (ας λάβουμε σαν δεδομένο το Αττικής λόγω εγγύτητας) δεν είναι κάτι που ολοκληρώνεται σε 1 μήνα.
Το δεύτερο άρθρο με τις "αποκλειστικές πληροφορίες" χρησιμοποιεί ενεστώτα χρόνο στην τοποθέτηση μηχανημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε 203 οχήματα των ΚΤΕΛ για τις γραμμές του ΟΑΣΑ. Δεν θυμάμαι να δωθηκε επίσημα έργο στα ΚΤΕΛ για να αγόρασαν ΗΔΗ λεωφορεία και να τοποθετούν επικυρωτικα από τα παροπλισμένα της ΟΣΥ!
Και αν στο προηγούμενο κράταγαν την αρκούδα δεμένη, τώρα την έλυσαν και να χορέψει! Οι "39 γραμμές που παραχωρούνται στο ΚΤΕΛ Αττικής" είναι ένα copy paste των αναδιαρθρώσεων των γραμμών των ΚΤΕΛ ώστε να έχουν Αφετηρίες σε Σταθμούς Μετρό και όχι στο κέντρο της Αθήνας. Εκτός κι αν ο ΟΑΣΑ παραχωρήσει το Κάτω Σούλι που βάζει τις γκαζιέρες του..
Τέλος, την μια κάνει λόγο για ΑΜΕΣΗ προκήρυξη θέσεων εργασίας, λόγω της πανδημίας που βλάπτει το προφίλ της αποφυγής συγχρωτισμού που έχουμε, και από την άλλη μας λέει ότι θα δώσει έργο στα ΚΤΕΛ (άρα πριν το 9μηνο δεν παίζει να γίνουν από το ΚΤΕΛ προσλήψεις)
Και πάμε τώρα να συζητήσουμε την ουσία και όχι θεωρίες άσχετων δημοσιογράφων..
Προφανώς και καμία κυβέρνηση εδώ και πάνω από 20 χρόνια δεν θέλει να κάνει προσλήψεις στην δημόσια ΟΣΥ, διότι ήλπιζαν ότι θα καταφέρουν να τις "φορτώσουν" σε κάποιον. Έτσι, την στιγμή που το μοντέλο της Θεσσαλονίκης δουλεύει, δεν νομίζω πως θα βιαστεί. Μόλις ωριμάσει η ιδέα, θα δωθεί έργο στα ΚΤΕΛ. Το θέμα είναι ότι το Αττικής δεν εχει λεφτά να αγοράσει λεωφορεία, ώστε λόγω της -καραμέλας- δημόσιας υγείας να το παραχωρήσουν απευθείας. Έτσι, θα αναγκαστούν να κάνουν διαγωνισμό που ο κάθε ιδιώτης με τον νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης θα μπορέσει να πάρει μέρος (πχ τα τουριστικά γραφεία που ήδη έστειλαν επιστολή και ΑΠΑΙΤΟΥΝ έργο του ΟΑΣΑ) και έτσι δεν θα βολέψουμε τους δικούς μας.. Γι'αυτό και υπάρχει αυτή η στασιμότητα, ενώ "καιγομαστε".
Κατ'αρχάς, η διαδικασία παραχώρησης γραμμών του ΟΑΣΑ σε ΚΤΕΛ (ας λάβουμε σαν δεδομένο το Αττικής λόγω εγγύτητας) δεν είναι κάτι που ολοκληρώνεται σε 1 μήνα.
Το δεύτερο άρθρο με τις "αποκλειστικές πληροφορίες" χρησιμοποιεί ενεστώτα χρόνο στην τοποθέτηση μηχανημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε 203 οχήματα των ΚΤΕΛ για τις γραμμές του ΟΑΣΑ. Δεν θυμάμαι να δωθηκε επίσημα έργο στα ΚΤΕΛ για να αγόρασαν ΗΔΗ λεωφορεία και να τοποθετούν επικυρωτικα από τα παροπλισμένα της ΟΣΥ!
Και αν στο προηγούμενο κράταγαν την αρκούδα δεμένη, τώρα την έλυσαν και να χορέψει! Οι "39 γραμμές που παραχωρούνται στο ΚΤΕΛ Αττικής" είναι ένα copy paste των αναδιαρθρώσεων των γραμμών των ΚΤΕΛ ώστε να έχουν Αφετηρίες σε Σταθμούς Μετρό και όχι στο κέντρο της Αθήνας. Εκτός κι αν ο ΟΑΣΑ παραχωρήσει το Κάτω Σούλι που βάζει τις γκαζιέρες του..
Τέλος, την μια κάνει λόγο για ΑΜΕΣΗ προκήρυξη θέσεων εργασίας, λόγω της πανδημίας που βλάπτει το προφίλ της αποφυγής συγχρωτισμού που έχουμε, και από την άλλη μας λέει ότι θα δώσει έργο στα ΚΤΕΛ (άρα πριν το 9μηνο δεν παίζει να γίνουν από το ΚΤΕΛ προσλήψεις)
Και πάμε τώρα να συζητήσουμε την ουσία και όχι θεωρίες άσχετων δημοσιογράφων..
Προφανώς και καμία κυβέρνηση εδώ και πάνω από 20 χρόνια δεν θέλει να κάνει προσλήψεις στην δημόσια ΟΣΥ, διότι ήλπιζαν ότι θα καταφέρουν να τις "φορτώσουν" σε κάποιον. Έτσι, την στιγμή που το μοντέλο της Θεσσαλονίκης δουλεύει, δεν νομίζω πως θα βιαστεί. Μόλις ωριμάσει η ιδέα, θα δωθεί έργο στα ΚΤΕΛ. Το θέμα είναι ότι το Αττικής δεν εχει λεφτά να αγοράσει λεωφορεία, ώστε λόγω της -καραμέλας- δημόσιας υγείας να το παραχωρήσουν απευθείας. Έτσι, θα αναγκαστούν να κάνουν διαγωνισμό που ο κάθε ιδιώτης με τον νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης θα μπορέσει να πάρει μέρος (πχ τα τουριστικά γραφεία που ήδη έστειλαν επιστολή και ΑΠΑΙΤΟΥΝ έργο του ΟΑΣΑ) και έτσι δεν θα βολέψουμε τους δικούς μας.. Γι'αυτό και υπάρχει αυτή η στασιμότητα, ενώ "καιγομαστε".