01-08-2020, 11:09 PM
(01-08-2020, 08:50 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Κατ' αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση! Οπότε προκύπτει κάποια σύντμηση του δοσμένου χρόνου διαδρομής στο κυκλικό δρομολόγιο και δυνητικά βγαίνουν κάποια έξτρα δρομολόγια. Αυτήν τη λεπτομέρεια δεν τη γνώριζα, είχα επικεντρωθεί κυρίως στο όφελος των κυκλικών για απεμπλοκή από σημεία με έλλειψη χώρων ή από το κέντρο (απομάκρυνση αφετηριών). Πάντως έχω την αίσθηση πως σε αρκετές κυκλικές - όπως στο 021 - θα μπορούσε να υπάρχει τακτή αναχώρηση από το σημείο επιστροφής, για να αποφεύγονται οι αυξομοιώσεις από τον τρόπο οδήγησης (άλλοι το πάνε ομαλά και άλλοι φούρια) ή από την ώρα (στα πολύ πρωινά ή τα τελευταία, που δεν έχει κίνηση). Πόσο νωρίτερα να φτάσει σε σχέση με μια καθορισμένη αναχώρηση; Ένα - δύο λεπτά; Εν προκειμένω, θα βοηθούσε να ξέρει κάποιος στην αρχή της Ιπποκράτους πότε πρέπει να ξεκινήσει την κάθοδο το 021 από πλ.Γκύζη, αν δεν υπάρχει καθυστέρηση, δεδομένου πως η Ιπποκράτους έχει εδώ και χρόνια ελλειπή εξυπηρέτηση - και αυτή με midi σχεδόν εξ ολοκλήρου.Ισα-ισα που στο κυκλικό με την χρήση τηλεματικής μπορείς να γνωρίζεις ακριβώς πότε θα έρθει το λεωφορείο, αν είσαι στην πλατεία Γκύζη ή μερικές στάσεις μετά από αυτήν. Αντίθετα, αν έκανε τέρμα εκεί ποτέ δεν θα ήσουν σίγουρος αν θα τηρηθεί το δρομολόγιο, είτε λόγω καθυστέρησης, είτε λόγω κίνησης, κομμένης βάρδιας κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα κυκλικά. Πχ παλιά στεκόσουν στην Ακαδημία και ποτέ δεν μπορούσες να ξέρεις πότε και αν θα περάσει το 220 και Σια. Τώρα με το που ξεκινούν από πάνω ξέρεις τι γίνεται.