30-07-2020, 10:50 PM
(27-07-2020, 08:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Μετά την κατάργηση 202, είχε μπει δοκιμαστικά το 212 για κάποιους μήνες και έτσι όταν επανήλθε στην παλιά του διαδρομή, δεν εκδωθηκε απόφαση κατάργησης των στάσεων τόσο της Εθν.Μακαρίου, όσο και στην Φραντζή κτλ..
Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη γραμμή που δεν έχουν ξηλωθεί οι στάσεις, είτε σκόπιμα, είτε από αμέλεια (ΟΔΔΥ 746, 15η Πάρνηθος μέχρι το Καζίνο 714, ΑΦΓ16 κά) Άλλωστε, ο ΟΑΣΑ δεν έχει λόγο να το ζητήσει, ο αντίστοιχος Δήμος θα το ήθελε μάλλον...
(29-07-2020, 01:00 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Γνωρίζει κάποιος γιατί το 021 έγινε κυκλικό; Βρήκα την απόφαση του ΟΑΣΑ στη Διάυγεια, αλλά δεν αναφέρει αναλυτικά την αιτιολογία, παρά μόνο κείμενο-αίτημα της ΟΣΥ και επιτόπιο έλεγχο της υπηρεσίας. Αν το πρόβλημα ήταν οι παράνομες σταθμεύσεις και στάσεις των ΙΧ, ας έλυναν τοπικά αυτό το πρόβλημα (που είναι έτσι κι αλλιώς είναι τεράστια πληγή για τα ΜΜΜ). Η στάθμευση στο τέρμα ενός midi πού και πού δεν νομίζω ότι δημιουργούσε πρόβλημα στη γειτονιά. Σαν κυκλικό κερδίζει η ΟΣΥ σε οχήματα, δρομολόγηση ή κάτι ανάλογο;
Αλλά έστω και σαν κυκλικό, και καθώς η γραμμή είναι πολύ μικρή και μπορεί να γίνει υπολογισμός της διέλευσής του από πλ.Γκύζη, ακόμη και τις ώρες αιχμής (με κάποιο κατά προσέγγιση περιθώριο), θα μπορούσε να αναρτηθεί πίνακας διελεύσεων από τη στάση της πλατείας, ενώ τις ώρες μη αιχμής, εφόσον το όχημα έφτανε νωρίτερα, να υπήρχε τακτή αναχώρηση.
Αν τυχόν παρατηρήσεις, το θέμα εκεί εκτός από τα παρκαρισμένα οχήματα είναι και το πλάτος της οδού, το οποίο δεν συμβάλλει στην ασφαλή στάθμευση του λεωφορείου εκεί. Επομένως, καλύτερα είναι που η γραμμή είναι κυκλική