13-07-2020, 12:14 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2020, 11:29 PM από irisbus57. Edited 2 times in total.)
« […] Ο ακριβής χρόνος κυκλοφορίας αυτών των πενήντα λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη δεν δύναται να προσδιοριστεί καθώς, εκτός από τη μεταφορά τους από τη Γερμανία, θα απαιτηθούν και αρκετές εργασίες για τοποθέτηση ακυρωτικών και εκδοτικών μηχανημάτων, συστήματος τηλεματικής, ενδεχομένως και για τοποθέτηση κλιματιστικών μηχανημάτων και φυσικά θα απαιτηθεί να βαφούν στα χρώματα του ΟΑΣΘ. Στόχος, πάντως, είναι τα οχήματα της Λειψίας να ενταχθούν στον στόλο του Οργανισμού εντός του Σεπτεμβρίο».
Πηγή: https://www.voria.gr/article/dimos---oas...-leoforion
Όπως αναφέρθηκε και σε αλλά άρθρα ο κλιματισμός των οχημάτων δεν επαρκεί και θα χρειαστεί να γίνουν επιπλέον επισκευές/προσθήκες κλπ.
Εφόσον ισχύει κατά πάσα πιθανότητα το σενάριο ότι τα 180 μεταχειρισμένα δεν θα βάφουν (θεωρώ τις πληροφορίες του κ. Αρβανίτη πολύ αξιόπιστες), δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να βαφτούν τα λεωφορεία της Λειψίας στα χρώματα του ΟΑΣΘ εφόσον στα χάρτα έχουν «ημερομηνία λήξης» για την παραμονή τους στη Θεσσαλονίκη (τέλος 2022).
Πηγή: https://www.voria.gr/article/dimos---oas...-leoforion
Όπως αναφέρθηκε και σε αλλά άρθρα ο κλιματισμός των οχημάτων δεν επαρκεί και θα χρειαστεί να γίνουν επιπλέον επισκευές/προσθήκες κλπ.
(03-07-2020, 08:37 PM)garvanitis Έγραψε: […] Επειδή ωστόσο κατά πάσα πιθανότητα ΑΥΤΑ θα είναι τα νέα χρώματα καλά θα κάνεις να τα συνηθίσεις/σουμε. […]
Εφόσον ισχύει κατά πάσα πιθανότητα το σενάριο ότι τα 180 μεταχειρισμένα δεν θα βάφουν (θεωρώ τις πληροφορίες του κ. Αρβανίτη πολύ αξιόπιστες), δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να βαφτούν τα λεωφορεία της Λειψίας στα χρώματα του ΟΑΣΘ εφόσον στα χάρτα έχουν «ημερομηνία λήξης» για την παραμονή τους στη Θεσσαλονίκη (τέλος 2022).