Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
(03-07-2020, 01:13 AM)garvanitis Έγραψε: Ο αρθρογράφος είναι επαγγελματίας του χώρου των επιβατικών μεταφορών με γνώσεις κατά πολύ ανώτερες του μέσου σχολιαστή μιας ιστοσελίδας "χομπιστών".

Από πού ακριβώς προκύπτει ότι τα χρώματα των ΜΑΝ είναι τα νέα του ΟΑΣΘ; Αλλά και έτσι να είναι από πού προκύπτει ότι είναι επιλογή του Παπαδάκη; Και έτσι ακόμα να είναι, ποιος τον εμποδίζει να κάνει τέλος πάντων μια χρωματική πρόταση;

Τα καρναβαλί χρώματα του ΟΑΣΘ δεν έχουν καμία σχέση με τα ανάλογα της Αθήνας, ο δε συμβολισμός των τελευταίων δεν είναι παρά μια ωδή στην κρατικοδίαιτη "δημιουργικότητα"...

Ο "δημόσιος χαρακτήρας" του ΟΑΣΘ πήγε περίπατος ταυτόχρονα με την κρατικοποίηση του, τέτοια απαξίωση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ενός operator δεν έχει συμβεί ποτέ και πουθενά.

Το προ facelift Citaro σταμάτησε την παραγωγή του στις αρχές του 2007 όταν και παραδόθηκαν τα τελευταία. Δεν βλέπω κάποιο στις φωτογραφίες, και να υπήρχε όμως δεν θα είχε προορισμό τον ΟΑΣΘ γιατί πολύ απλά δεν βγήκε ποτέ σε Euro 5 έκδοση.

Στις σοβαρές συγκοινωνιακά πόλεις τα 12μετρα λεωφορεία έχουν δύο πόρτες και τα 18μετρα τρεις, η είσοδος δε γίνεται μόνο από την πρώτη. Λεωφορεία με περισσότερες πόρτες από πλευρικά παράθυρα έχουν μόνο οι συγκοινωνιακές μπανανίες (εκτός αν μιλάμε για BRT).

Για το αν είναι η αγορά ποιοτικών μεταχειρισμένων λεωφορείων αντί καινούργιων απαντάει η ίδια η ευρωπαϊκή αγορά που με το που βγαίνουν καλά οχήματα από σοβαρούς operators γίνονται ανάρπαστα. Το ότι δεν συμπληρωνόταν ο αριθμός των προσφερόμενων και αναγκαστικά μπήκαν non-standard οχήματα στα προφερόμενα (Urbino, 7700A) το αποδεικνύει σαφέστατα. Όσο για το αν είναι καλύτερη ή χειρότερη επιλογή σε σχέση με την αγορά από το Κράτος μεγάλου αριθμού υπερτιμημένων καινούργιων οχημάτων με "ύποπτα" κριτήρια επιλογής τους (και μπόλικο παρασκήνιο), μια ματιά στα δεκαετίας οχήματα των κρατικών φορέων σε σχέση με τα 20+ ετών που κυκλοφορούν στα διάφορα αστικά ΚΤΕΛ απαντάει στο ερώτημα.

Δεν θα πούμε συνεπώς "ευχαριστώ" στον Παπαδάκη γιατί απλά δεν το έχει ανάγκη, τη δουλειά του κάνει όταν κάποιοι άλλοι που ανέλαβαν να "λειτουργήσουν" τον Οργανισμό τα έκαναν σαν τα μούτρα τους.
Να το πιάσουμε από την αρχή.
Δεν έκρινα τις γνώσεις του, όσο την σκοπιμότητα που εξυπηρετεί. Οι δε γνώσεις που παρουσιαζει είναι αποτέλεσμα ρεπορτάζ, δεν συγκρίνονται με το ενδιαφέρον και τις ιστορικές γνωσεις που έχουμε οι "μέσοι" χομπιστες.

Εάν ρωτάς εμένα για τα χρώματα, δεν ήταν δική μου εικασία, απάντησα σε αυτό που διάβασα παραπάνω. Σαν έμπορος και τίποτα παραπάνω που είναι, μπορεί να τα βάψει όπως θέλει για πρόταση, αλλά ο ΟΑΣΘ οφείλει να τα επαναφέρει στα χρώματα του και όχι καρναβάλι με χίλια διαφορετικά σχέδια. 

Τα χρώματα του ΟΑΣΘ είναι αντιγραφή αυτών της Αθήνας με τα ίδια κοψίματα και ένα μόνο χρώμα διαφορά, είναι εμφανές αυτό σε όλους. Ο δε συμβολισμός των χρωμάτων αναφέρεται από τον ίδιο τον Τσεκλενη πριν πεθάνει και καμία σχέση δεν έχει να κάνει με "φούσκες", εκτός κι αν δεν γίνεται εύκολα αντιληπτός. Ακόμη και η υπομιμηση της δημιουργίας του Τσεκλενη είναι κλάσης ανώτερη από την πρόταση - τριγωνάκια του Παπαδάκη.

Η καταστροφή του ΟΑΣΘ ξεκίνησε από τις τελευταίες διοικήσεις πριν την κρατικοποίηση που φέσωσαν εκατομμύρια τον Οργανισμό για να βγάζουν οι μέτοχοι κέρδος και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Από τον Παππά που έκοψε τους Αλεκους γιατί ήταν ντροπη για την εικόνα της πόλης, μέχρι τους τελευταίους και τις μεθοδεύσεις δολιοφθοράς στα αρθρωτά για να είναι σύμφωνη η κοινωνία της πόλης στην παραχώρηση σε ημέτερους του 1/3 του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ. 

Στο link της MB 
https://www.mercedes-benz-bus.com/el_GR/...years.html ]
διάβασα ότι έγραψα παραπάνω. Τώρα αν facelift 1ης γενιάς έβγαιναν μέχρι το 2007, είναι παράλειψη της εταιρείας που δεν το αναφέρει και ζητώ συγγνώμη.

Θα κάνουν την Θεσσαλονίκη από Μπανανία σοβαρή πόλη τα 2πορτα; Ας φροντίσει να αποκτήσει ένα Τραμ σε συνδυασμό με το Μετρό και τότε να μιλήσουμε για την ανάγκη αναβάθμισης. Προς το παρόν, θα γελάει και ο κάθε πικραμένος με διπορτα στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη με την κατάσταση που έχουν περιέλθει οι συγκοινωνίες. Εκτός κι αν τους Γάλλους του μεσαίωνα, τα αρώματα τους έκαναν καθαρούς...

Αρχικά, οι σοβαροί operators δεν θα πάρουν μεταχειρισμένα, αλλά καινούργια. Ποιός είπε τι είναι στάνταρ και τι όχι; Απλά ο Παπαδάκης που είναι αντιπρόσωπος των Χ οχημάτων δεν έβρισκε άλλα "δικά του" και αναγκάστηκε να αγοράσει οχήματα που δεν αντιπροσωπεύει. Ποιος αποδεικνύει σαφέστατα ότι οι επιλογές του Παπαδάκη είναι και οι σωστές; Αν ήταν ο Πετρόπουλος και έφερνε Scania και για να συμπληρώσει κάποια Citaro, ποια θα ήταν τα non-standar;

Ας μην συγκρίνουμε την Λούτσα με τα Σπάτα. Τα οχήματα 10ετιας των κρατικών φορέων τα έχουν σκίσει οι ανάγκες των πόλεων και η έλλειψη ρευστότητας για ανταλλακτικά, στα δε αστικά ΚΤΕΛ στην πλειοψηφία τους κινούνται εκδρομικά χαλαρά. Η διαθεσιμότητα των 11ετιας Solaris του Βοτανικού, 8 σε βλάβη από τα 157 άλλωστε, το μαρτυρά...

Εν κατακλείδι, έρχεσαι στα λόγια μου. Δεν θα τον εκθειάσουμε, ένας απλός έμπορος οχημάτων είναι. Είπε κανείς "μπράβο" και "φοβερός" στον μαντρά του ΚΤΕΛ Κιλκίς; Όταν όμως τα ιδιωτικά συμφέροντα θέλουν να μας πείσουν για την ανάγκη που έχουμε τον κάθε Παπαδάκη...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 11-06-2010, 05:12 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Enema - 11-06-2010, 09:08 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-06-2010, 09:11 PM
RE: - από K.S. - 02-10-2011, 07:36 PM
RE: - από garvanitis - 12-06-2010, 12:15 AM
RE: Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ - από MrVanHool - 03-07-2020, 02:53 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από patrinos - 30-11-2010, 10:56 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 01-12-2010, 05:22 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 01-12-2010, 09:18 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 02-12-2010, 05:28 PM
[split] Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 02-09-2011, 11:24 AM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 02-09-2011, 12:40 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από Giannis B10M - 02-09-2011, 09:53 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 03-09-2011, 04:45 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 03-09-2011, 05:57 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 04-09-2011, 12:36 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από chrispan - 04-09-2011, 12:43 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 04-09-2011, 12:49 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από OASTHBUS - 02-02-2012, 09:42 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 02-02-2012, 09:49 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 03-02-2012, 12:04 AM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 03-02-2012, 12:20 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 43 Επισκέπτης (ες)