Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 1.83 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ
Ο αρθρογράφος είναι επαγγελματίας του χώρου των επιβατικών μεταφορών με γνώσεις κατά πολύ ανώτερες του μέσου σχολιαστή μιας ιστοσελίδας "χομπιστών".

Από πού ακριβώς προκύπτει ότι τα χρώματα των ΜΑΝ είναι τα νέα του ΟΑΣΘ; Αλλά και έτσι να είναι από πού προκύπτει ότι είναι επιλογή του Παπαδάκη; Και έτσι ακόμα να είναι, ποιος τον εμποδίζει να κάνει τέλος πάντων μια χρωματική πρόταση;

Τα καρναβαλί χρώματα του ΟΑΣΘ δεν έχουν καμία σχέση με τα ανάλογα της Αθήνας, ο δε συμβολισμός των τελευταίων δεν είναι παρά μια ωδή στην κρατικοδίαιτη "δημιουργικότητα"...

Ο "δημόσιος χαρακτήρας" του ΟΑΣΘ πήγε περίπατος ταυτόχρονα με την κρατικοποίηση του, τέτοια απαξίωση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ενός operator δεν έχει συμβεί ποτέ και πουθενά.

Το προ facelift Citaro σταμάτησε την παραγωγή του στις αρχές του 2007 όταν και παραδόθηκαν τα τελευταία. Δεν βλέπω κάποιο στις φωτογραφίες, και να υπήρχε όμως δεν θα είχε προορισμό τον ΟΑΣΘ γιατί πολύ απλά δεν βγήκε ποτέ σε Euro 5 έκδοση.

Στις σοβαρές συγκοινωνιακά πόλεις τα 12μετρα λεωφορεία έχουν δύο πόρτες και τα 18μετρα τρεις, η είσοδος δε γίνεται μόνο από την πρώτη. Λεωφορεία με περισσότερες πόρτες από πλευρικά παράθυρα έχουν μόνο οι συγκοινωνιακές μπανανίες (εκτός αν μιλάμε για BRT).

Για το αν είναι η αγορά ποιοτικών μεταχειρισμένων λεωφορείων αντί καινούργιων απαντάει η ίδια η ευρωπαϊκή αγορά που με το που βγαίνουν καλά οχήματα από σοβαρούς operators γίνονται ανάρπαστα. Το ότι δεν συμπληρωνόταν ο αριθμός των προσφερόμενων και αναγκαστικά μπήκαν non-standard οχήματα στα προφερόμενα (Urbino, 7700A) το αποδεικνύει σαφέστατα. Όσο για το αν είναι καλύτερη ή χειρότερη επιλογή σε σχέση με την αγορά από το Κράτος μεγάλου αριθμού υπερτιμημένων καινούργιων οχημάτων με "ύποπτα" κριτήρια επιλογής τους (και μπόλικο παρασκήνιο), μια ματιά στα δεκαετίας οχήματα των κρατικών φορέων σε σχέση με τα 20+ ετών που κυκλοφορούν στα διάφορα αστικά ΚΤΕΛ απαντάει στο ερώτημα.

Δεν θα πούμε συνεπώς "ευχαριστώ" στον Παπαδάκη γιατί απλά δεν το έχει ανάγκη, τη δουλειά του κάνει όταν κάποιοι άλλοι που ανέλαβαν να "λειτουργήσουν" τον Οργανισμό τα έκαναν σαν τα μούτρα τους.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 11-06-2010, 05:12 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Enema - 11-06-2010, 09:08 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-06-2010, 09:11 PM
RE: - από K.S. - 02-10-2011, 07:36 PM
RE: - από garvanitis - 12-06-2010, 12:15 AM
RE: Παραλαβές νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ - από garvanitis - 03-07-2020, 01:13 AM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από patrinos - 30-11-2010, 10:56 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 01-12-2010, 05:22 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 01-12-2010, 09:18 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από GiannisB - 02-12-2010, 05:28 PM
[split] Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 02-09-2011, 11:24 AM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 02-09-2011, 12:40 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από Giannis B10M - 02-09-2011, 09:53 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 03-09-2011, 04:45 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 03-09-2011, 05:57 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από george-oasth - 04-09-2011, 12:36 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από chrispan - 04-09-2011, 12:43 PM
RE: Mercedes Benz Citaro - από GiannisB - 04-09-2011, 12:49 PM
[split] Στόλος ΟΑΣΘ - από OASTHBUS - 02-02-2012, 09:42 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 02-02-2012, 09:49 PM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Cmaniac - 03-02-2012, 12:04 AM
RE: Στόλος ΟΑΣΘ - από Giannis B10M - 03-02-2012, 12:20 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 41 Επισκέπτης (ες)