16-06-2020, 05:33 PM
(14-06-2020, 05:29 PM)Larioupol Έγραψε: Για πυκνοκατοικημένες περιοχές το τραμ δεν είναι ιδανική λυση, διότι αποτελεί μεγαλύτερο εμπόδιο στην κυκλοφορία των υπολοίπων οχημάτων. Βλέπε τί συμβαίνει στην Ελευθερίου Βενιζέλου στην Νέα Σμύρνη ή τί θα συμβαίνει στον Πειραιά
Το τραμ γενικά χρησιμοποιείται σε πυκνοκατοικημένες περιοχές. Είναι το μεγαλύτερου μεγέθους επιφανειακό μέσο που κινείται παράλληλα με την κυκλοφορία. Μπαίνει εκεί που το λεωφορείο δεν μπορεί να ανταποκριθεί (αν έχει κυκλοφοριακό φόρτο πάνω από 1800 επιβάτες την ώρα) και εκεί που δεν χρειάζεται - δεν έχει αξία να φτιάξεις μετρό.
Το ιδανικό είναι να φτιάχνεται σε δρόμους με πλάτος (ιδανικότερος δρόμος στην Αθήνα η Θησέως) και σε πολυσύχναστες περιοχές. Αν δεν μπορεί να έχει αποκλειστική λωρίδα κυκλοφορίας, λόγω στενών δρόμων, χρησιμοποιείται παράλληλα με την κυκλοφορία μειώνοντας την εμπορική του ταχύτητα αλλά και πάλι προσφέροντας περισσότερη χωρητικότητα από οποιοδήποτε λεωφορείο.
Σχετικά με το τραμ στην Αθήνα, θεωρώ αναγκαίες:
- την επέκταση από το Φάληρο προς Πειραιά - Κερατσίνι - Πέραμα (στα Ταμπούρια - Πέραμα έχει πήξει το 843).
- εννοείται επιστροφή στο Σύνταγμα
- την επέκταση από το Σύνταγμα προς Πανεπιστημίου - Άνω Πατήσια
- παραλλαγή από Φιξ μέσω Θησέως προς παραλία
- Στ. Κατεχάκη - Πολυτεχνειούπολη - Πανεπιστημιούπολη - Μελλοντικός Σταθμός Καισαριανη
- Μετρό Αργυρούπολη - Παραλιακή (ταχεία σύνδεση με Γλυφάδα - Βούλα)
- Τέλος σε μορφή LRT πρέπει να επαναλειτουργήσει η μετρική γραμμή Αγ. Ανάργυροι - Ελευσίνα - Μέγαρα
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608