02-06-2020, 08:49 PM
(20-09-2019, 08:30 AM)NightLine Έγραψε: Αυτό λέω και γω, μου φαίνεται απίθανο ειδικά για τα 735 και 711 (τώρα το είδα και αυτό) ...αλλά από τη στιγμή που υπάρχει γραμμή που διέρχεται από έναν οικισμό που βρίσκεται κάτι χιλιόμετρα μακριά από την Μάνδρα (με την ίδια λογική να βάλουν και στα διάφορα σκόρπια χωριά του Δήμου Μαραθώνος και του Δήμου Ωρωπού), τίποτα δεν είναι αδύνατον.Το 892 δεν τερματίζει παρκο Τρίτση εγώ που πηγα τον Σεπτέμβριο του 19 το είχαν αλλάξει
Από την άλλη όμως, γιατί να μην ισχύει παράταση και για τα 420, 421 και 892 που τερματίζουν γύρω από το Πάρκο Τρίτση;
Άμα υπήρχε κάποια επίσημη ανακοίνωση καλά θα ήταν.
Και μιας και ξαναεπανήλθε το θέμα...περί 790 πάλι...παρατήρησα ότι το πιο προβληματικό δρομολόγιο που γίνεται ο μεγαλύτερος συνωστισμός είναι αυτό του 1:30 από Γλυφάδα. Παίρνοντας άλλες φορές το 00:30 ή το 2:30, πάλι από Γλυφάδα, παρατηρείται μια αραίωση. Φυσικά υπάρχουν πολλοί όρθιοι, αλλά υπάρχει κενός χώρος σε σχέση με το 1:30 που δεν υπάρχει ούτε χιλιοστό κενό. Τα δύο τελευταία είναι ακόμα πιο χαλαρά.
Τώρα γιατί το Χ14 είναι αρθρωτό που έχει πολύ πιο χαμηλή επιβατικότητα κυρίως τις καθημερινές (τα ΣΚ γεμίζει) και το 790 είναι κανονικού μεγέθους....δεν το καταλαβαίνω.