23-05-2020, 06:04 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-05-2020, 10:40 AM από RenaultAgora7069. Edited 6 times in total.)
(22-05-2020, 08:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Έχουμε πει πως λειτουργούν 6, τώρα πόσες έχουν ξεμείνει στα Λιόσια δεν έχει σημασία.Τουλάχιστον δεν είναι χειρότερα αυτά τα οχήματα που κυκλοφορουν ακομη Είναι τόσο βάρβαρο να πεθάνουν Απο τόσο νωρίς Ο ΟΣΥ Φαντάζομαι εδώ κι χρόνια εχει να παρει καινουργια αννταλαντικτα Οσω για τα Citelis Υπολόγισε Αλλά 10 χρόνια Ίδια Κατάληξη θα εχουν αυτά Θα μπορουσαν να στειλουν 1 Renault Στο 805 Τα Κι τα υπολοιπα Οπως παντα Τ ΑΧΑ Κι τώρα που δεν λειτουργούν ακόμη Οι Γραμμες 736 737 Να βάλουν midi αντί για Γκαζιερα στο 712 Δηλαδη κι τα 4 εξω Δεν ειναι μονο το θεμα ότι επιδόσεις είναι χάλια είναι κι η συντήρηση πάνω σε αυτά καθώς θέλουν παραπάνω προσοχη από τους υπόλοιπους τύπους Μέχρι Να Αποσυρθούν Μόνο 1 θα μείνει (7069) Λήγουν κι οι μπουκαλες τους οποτε κι πολλα να ηταν θα ειχαν αποσυρθεί Κι το περίεργο είναι ότι στη Γαλλία Κύκλφόρόύν Κανονικά Χωρίς ούτε ένα πρόβλημα Άμα Σκεφτόταν ο ΟΣΥ Παλιότερα δεν θα γινόταν όλο αυτό Αλλά Ο Χρονος Περνάει κι δεν γυρίζει πίσω στις παλιές καλές εποχές Που δεν υπηρχαν τα Citelis κι Τα Agora GNV Κι Citelis Έχω δει Να μένει Συγκεριμενα το 9080 Στο 740 Κι αλλά Δεν θυμάμαι Νούμερα Οχημάτων Έτσι έπρεπε να ηταν κι εδώ στην Αθήνα Αλλά Δεν
Το ότι ένα όχημα πηγαίνει γρήγορα, δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι καλό. Στο εσωτερικό, κολώνες, τζάμια, καθίσματα και πλαφονιέρες έχουν διαλυθεί και κοπανάνε ακόμα και στο ίσιωμα και μηχανικά δεν είναι αξιόπιστα. Οπότε, ας μην μιλάμε με υποθέσεις. (Δυστυχώς) Έχει έρθει η ώρα τους και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει.