22-05-2020, 12:58 PM
(22-05-2020, 12:28 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Όντως, το είχα παρατηρήσει κι εγώ ότι ρετάρουν. Επίσης, πολύ αδύναμα στις ανηφόρες, μάλλον τα 250hp δεν ήταν αρκετά. Παλιότερα που τα είχαν στα Άνω Ιλίσια 220/221 (πριν πάνε Βοτανικό τα δρομολόγια) τρόμαζαν ν' ανέβουν, με 1η ταχύτητα πήγαιναν αρκετή ώρα. Στο 221 μια φορά πήγε ο οδηγός να το ξεκινήσει στην ανηφόρα (κάπου στην 3η Ιλισίων στάση) και του έσβησε.Ειδικά τα μικρά νούμερα που είχαν στείλει τα Άνω Λιόσια σαν ενισχυτικά, έμειναν για χρόνια στην πίσω μάντρα παροπλισμένα..Αλλά πήρε αμέσως μετά.
Κρίμα πάντως, είναι πάρα πολλές που έχουν χαλάσει από πριν το '15 και έχουν μείνει έτσι... Θα ήθελα να μπω μια τελευταία φορά σε δρομολόγιο που έχει αρκετή ευθεία (ίσως το 537). Παλιότερα έμπαινα στο 308 για βόλτα. Το Α5 (που ήταν μόνο Renault) έκανε πολλές στάσεις, δεν μ' ευχαριστούσε.
Ακόμα σβήνουν, προχτές η 7252 με αναμμένο κλιματισμό και έσβησε στο φρενάρισμα!
Το Α5 έκανε πολλές στάσεις, αλλά είχε μόνιμα τα μικρά νούμερα των Άνω Λιοσίων τα οποία ήταν απόλαυση. Ποτέ δεν συμπάθησα ιδιαίτερα τα αμάξια της Ανθούσας και του Β' κυκλώματος του ΑΜ ΛΙΟ γιατί ήταν πιο προσεγμένα! Ενώ έμπαινες στο Α5 και αισθανόσουν την εμπειρία του ταξιδιού!
Για βόλτα ήμουν τυχερός και πέτυχα στον Κάραβο την 7122 που έκανε μόνο 2 δρομολόγια 878! Αν δεν τύχει ξανά στην Φυλή και το 752 είναι ωραίο δρομολόγιο.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''