08-05-2020, 12:45 AM
(08-05-2020, 12:38 AM)K.S. Έγραψε: Το 1 και το 18 έχουν κόσμο απλά κάποιος πρέπει να πάρει το «βάπτισμα του πυρός». Το 52 ναι μεν χρειάζεται αρθρωτά μπορεί όμως να δρομολογηθεί στο σύνολο των λεωφορείων με τα δίπορτα τα 12μ. Για το 59 μένει μόνο να το δούμε, ενώ στο 64 έχει γίνει ήδη. Στο 45 το σκέφτομαι διότι έχει κιπγες στάσεις σε όλη την πόλη και μεγάλο δρομολόγιο, γεγονός που το κάνουν πιο ξεκούραστο τα πολλά καθίσματα. Στο 16 εφ’ όσων δρομολογούνται μόνο 3-4 europolis μπορεί να ενισχυθεί με αυτά, προκειμένου να μειωθεί λίγο ο χρόνος αναμονής, βέβαια στην Ευαγγελίστρια δεν μπαίνουν. Για τα 35 και 37 δεν συμφωνώ γιατί ένα λεωφορείο όταν μπαίνει σε μια γραμμή μπαίνει για όλη την ημέρα, αυτό το όταν δεν υπάρχει κόσμος στη διάρκεια της ημέρας δεν γίνεται να γίνει, διότι δεν υπάρχει η ευχέρεια να αλλάζουν τα λεωφορεία έτσι εύκολα. Για το 30 έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά θεωρώ ότι μπορεί να δοκιμαστεί.
Το 45 έχει αρκετό κόσμο τα πρωινά, τα μεσημέρια και τα βραδιά (τις ώρες αιχμής) σε σημεία να είναι φουλ και να μην μπορείς να κουνηθεις. Στο 59 έχουν γίνει δοκιμαστικά με δίπορτο Iveco, δούλεψε. Στο 37 έχουν μπει citelis δίπορτα κάποιες στιγμές, δεν φαίνεται να έχει τόσο πολύ κόσμο. Στο 64 όπως είπες τον τελευταίο καιρό η πλειοψηφία τον οχημάτων διπορτα είναι, θα δουλέψει και εκεί.