07-03-2020, 07:12 PM
Στην επαρχιακή πόλη Πλοϊέστι, η Mercedes έχει εργοστάσιο, οπότε φυσικά υπάρχει μεγάλος αριθμός από αυτά στην χώρα. Το κοινό στα οχήματα είναι ότι ο χώρος του οδηγού είναι απομονωμένος από το υπόλοιπο όχημα με ειδική κατασκευή και το δεξί φύλλο της πρώτης πόρτας είναι μόνο για τον οδηγό)
-> Στην μικρή αυτή πόλη, μπορεί να βρει κανείς από τοπικά αμάξια (Karosa) και τούρκικα (BMC Probus και Eurobus City Diamond) έως ευρωπαϊκά ΜΑΝ SL202, τρόλεϋ Neoplan Centroliner N6121 (αγορασμένα το 2008 από την TL της Λωζάννης, όπου δεν δούλεψαν μόνο 2002-2005 όταν κάηκαν 2 - η εμπειρία ταξιδιού με αυτό το "όχημα" είναι μοναδική!).
-> Στην Σινάια, μια μικρή ορεινή πόλη, υπάρχουν 3 BMC Probus του 2007, ένα BMC Eurobus City Diamond του 2016 και ένα Scania L94UB σε ελβετικό αμαξωμα Hess του 2011!
-> Στο Μπρασόβ υπάρχουν Conecto και Citaro 1ης γενιάς, ΜΑΖ 103 (ίδια με τα δικά μας Neoplan N4016) μαζί με καινούργια τούρκικα BMC μικρά και κανονικά και πολλά Karsan-Menarini Citymood 10, 12 και 18 μέτρα του 2018, από λεωφορεία. Υπάρχει επίσης και δίκτυο τρόλεϋ από ελβετικά οχήματα της Biel/Bienne βασισμένα σε πλαίσιο Volvo B10M του 1986 (λειτουργούν στην πόλη από το 2008) και απο το Neuchatel σε πλαίσιο FBW 91GTS με αμάξωμα Hess του 1983! Και οι δύο τύποι πρόκειται να αποσυρθούν πολύ σύντομα, θα αντικατασταθούν από Solaris Trollino 18 (ευχαριστώ για την πληροφορία τον TMantzas!)
-> Τέλος, στην πρωτεύουσα στο Βουκουρέστι, τον Δεκέμβριο του 2018 παραδόθηκαν τα πρώτα 30 από τα 400 συνολικά πλέον τούρκικα Otokar Kent C (ελάχιστα 10μετρα διπορτα, 18μετρα για τις γραμμές του Αεροδρομίου και όλα τα υπόλοιπα 12μετρα). Αν και καινούργια, έχουν ειπωθεί αρκετά σχόλια για την αξιοπιστία τους..
Παράλληλα, κυκλοφορούν και πολλά Citaro 1ης και 2ης γενιάς, που είναι σε μαύρα χάλια όμως (σκουριασμένα αμαξώματα, καπάκια κινητήρα ανοιχτά με πατέντες, εσωτερικά ταλαιπωρημένα), ωστόσο σύντομα θα έρθει το πρώτο από τα 130 Citaro Hybrid που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης.
Το δίκτυο τρόλεϋ της πρωτεύουσας έχει Irisbus Citelis 12 του 2007 και Ikarus 415T (με παραλαβες 1997-2002, όσα έχουν μείνει).
-> Στην μικρή αυτή πόλη, μπορεί να βρει κανείς από τοπικά αμάξια (Karosa) και τούρκικα (BMC Probus και Eurobus City Diamond) έως ευρωπαϊκά ΜΑΝ SL202, τρόλεϋ Neoplan Centroliner N6121 (αγορασμένα το 2008 από την TL της Λωζάννης, όπου δεν δούλεψαν μόνο 2002-2005 όταν κάηκαν 2 - η εμπειρία ταξιδιού με αυτό το "όχημα" είναι μοναδική!).
-> Στην Σινάια, μια μικρή ορεινή πόλη, υπάρχουν 3 BMC Probus του 2007, ένα BMC Eurobus City Diamond του 2016 και ένα Scania L94UB σε ελβετικό αμαξωμα Hess του 2011!
-> Στο Μπρασόβ υπάρχουν Conecto και Citaro 1ης γενιάς, ΜΑΖ 103 (ίδια με τα δικά μας Neoplan N4016) μαζί με καινούργια τούρκικα BMC μικρά και κανονικά και πολλά Karsan-Menarini Citymood 10, 12 και 18 μέτρα του 2018, από λεωφορεία. Υπάρχει επίσης και δίκτυο τρόλεϋ από ελβετικά οχήματα της Biel/Bienne βασισμένα σε πλαίσιο Volvo B10M του 1986 (λειτουργούν στην πόλη από το 2008) και απο το Neuchatel σε πλαίσιο FBW 91GTS με αμάξωμα Hess του 1983! Και οι δύο τύποι πρόκειται να αποσυρθούν πολύ σύντομα, θα αντικατασταθούν από Solaris Trollino 18 (ευχαριστώ για την πληροφορία τον TMantzas!)
-> Τέλος, στην πρωτεύουσα στο Βουκουρέστι, τον Δεκέμβριο του 2018 παραδόθηκαν τα πρώτα 30 από τα 400 συνολικά πλέον τούρκικα Otokar Kent C (ελάχιστα 10μετρα διπορτα, 18μετρα για τις γραμμές του Αεροδρομίου και όλα τα υπόλοιπα 12μετρα). Αν και καινούργια, έχουν ειπωθεί αρκετά σχόλια για την αξιοπιστία τους..
Παράλληλα, κυκλοφορούν και πολλά Citaro 1ης και 2ης γενιάς, που είναι σε μαύρα χάλια όμως (σκουριασμένα αμαξώματα, καπάκια κινητήρα ανοιχτά με πατέντες, εσωτερικά ταλαιπωρημένα), ωστόσο σύντομα θα έρθει το πρώτο από τα 130 Citaro Hybrid που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης.
Το δίκτυο τρόλεϋ της πρωτεύουσας έχει Irisbus Citelis 12 του 2007 και Ikarus 415T (με παραλαβες 1997-2002, όσα έχουν μείνει).