27-02-2020, 12:32 AM
Στην Λωζάννη, ένα από τα πιο όμορφα καντόνια της Ελβετίας, η συγκοινωνία φαντάζει σαν πρότυπο.
Με ένα από τα πρώτα δίκτυα τρόλεϋ στον κόσμο - λειτούργησε το 1932 - λόγω της ιδιαίτερης κλίσης στην πόλη, κυκλοφορούν αποκλειστικά αρθρωτά τρόλεϋ και κατά κόρον αρθρωτά λεωφορεία, ενώ και διώροφα Alexander Dennis θα βρει κάποιος για λογαριασμό της TL (Transport Lausanne).
Το ενδιαφέρον είναι ότι στις γραμμές τρόλεϋ, μπορεί να δρομολογηθεί και λεωφορείο, αφού πρόκειται πραγματικά για μια, κοινή εταιρεία.
Φυσικά, την παράσταση κλέβουν τα ελβετικά τρόλεϋ NAW, της τελευταίας παραλαβής του 1986 με ηλεκτρικά της BCC, που έχουν ρυμουλκούμενο βαγόνι πίσω, είτε το γνήσιο, είτε καινούργιο. Μετράνε μήνες πριν ολοκληρώσουν την καριέρα τους..
Η TL αποτελεί βασικό προμηθευτή για πολλές πόλεις της Ιταλίας, την Βουδαπέστη κτλ, όπου συνέχισαν την καριέρα τους τα VanHool newAG300, newA330, newA330 CNG (μακάρι να ψωνιζαμε κι εμείς τίποτα της προκοπής), ενώ από στόλο έχει μόνο Citaro και MAN κλασσικά και ελάχιστα newA330, αφού στην 15ετια τα αποσύρουν.
Με ένα από τα πρώτα δίκτυα τρόλεϋ στον κόσμο - λειτούργησε το 1932 - λόγω της ιδιαίτερης κλίσης στην πόλη, κυκλοφορούν αποκλειστικά αρθρωτά τρόλεϋ και κατά κόρον αρθρωτά λεωφορεία, ενώ και διώροφα Alexander Dennis θα βρει κάποιος για λογαριασμό της TL (Transport Lausanne).
Το ενδιαφέρον είναι ότι στις γραμμές τρόλεϋ, μπορεί να δρομολογηθεί και λεωφορείο, αφού πρόκειται πραγματικά για μια, κοινή εταιρεία.
Φυσικά, την παράσταση κλέβουν τα ελβετικά τρόλεϋ NAW, της τελευταίας παραλαβής του 1986 με ηλεκτρικά της BCC, που έχουν ρυμουλκούμενο βαγόνι πίσω, είτε το γνήσιο, είτε καινούργιο. Μετράνε μήνες πριν ολοκληρώσουν την καριέρα τους..
Η TL αποτελεί βασικό προμηθευτή για πολλές πόλεις της Ιταλίας, την Βουδαπέστη κτλ, όπου συνέχισαν την καριέρα τους τα VanHool newAG300, newA330, newA330 CNG (μακάρι να ψωνιζαμε κι εμείς τίποτα της προκοπής), ενώ από στόλο έχει μόνο Citaro και MAN κλασσικά και ελάχιστα newA330, αφού στην 15ετια τα αποσύρουν.