25-01-2020, 11:44 AM
(25-01-2020, 01:59 AM)vard_57 Έγραψε: https://ikee.lib.auth.gr/record/300781/f...poulos.pdf
Εδώ υπάρχει διπλωματική εργασία από το τμήμα πολιτικών μηχανικών του ΑΠΘ όπου παρουσιάζονται προτάσεις για διάφορες γραμμές του ΟΑΣΘ
Πολύ πρόχειρη δουλειά. Το 10 εξαφανίστηκε ελαφρά τη καρδία, ενώ από τον Ευκλείδη μέχρι τη Νέα Ελβετία η χάραξη του μετρό είναι εντελώς διαφορετική. Το 11 που κόβεται στη Νέα Ελβετία αφήνει άδεια την Παπάφη, οπότε από τη διαδρομή του 12 μέχρι και την Κωνσταντίνου Καραμανλή μένει μια μεγάλη περιοχή κενή. Το 23 πάλι, δεν αναφέρεται πουθενά (κι αν νομίζουν ότι το 23 καλύπτεται με το 22, τότε πραγματικά απορώ πώς τους έδωσε πτυχίο αυτή η εργασία), το 26 και το 57 επίσης. Εάν, δε, το 58 δε συνεχίζει ως το κέντρο, γιατί να φτάνει μέχρι Χαριλάου, όπου βρίσκει το απόλυτο τίποτα, και όχι μέχρι τη Νέα Ελβετία για να βρει το μετρό;
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;