14-10-2010, 10:10 AM
Να πούμε για την ιστορία ότι ο Δήμος Πειραιά ήταν ο πρώτος που σχεδίασε την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας από το 1993 περίπου (το σχετικό άρθρο στο πάλαι ποτέ "Πούλμαν & Λεωφορείο" ήταν στο ίδιο τεύχος με την παρουσίαση των λεωφορείων γενιάς 1994). Τότε μιλούσε για στόλο 100 λεωφορείων περίπου, κατά κύριο λόγο 12μετρων, αλλά και έναν αριθμό μίνι και λίγα αρθρωτά, τα οποία θα επανδρώνονταν από απολυμένους της πρώην Ε.Α.Σ.
Τελικά το φιλόδοξο σχέδιο δεν υλοποιήθηκε ποτέ, και αντ' αυτού έχουμε το υφιστάμενο δίκτυο με τους Μίδες της ΕΛΒΟ να κάνουν τα λίγα υφιστάμενα δρομολόγια. Επίσης, παρότι ο πρώτος Δήμος που ανήγγειλε την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας ήταν ο Πειραιάς, ο πρώτος που την λειτούργησε (με μισθωμένα πούλμαν όμως) ήταν το Χαλάνδρι.
Τελικά το φιλόδοξο σχέδιο δεν υλοποιήθηκε ποτέ, και αντ' αυτού έχουμε το υφιστάμενο δίκτυο με τους Μίδες της ΕΛΒΟ να κάνουν τα λίγα υφιστάμενα δρομολόγια. Επίσης, παρότι ο πρώτος Δήμος που ανήγγειλε την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας ήταν ο Πειραιάς, ο πρώτος που την λειτούργησε (με μισθωμένα πούλμαν όμως) ήταν το Χαλάνδρι.