Χρησιμοποίησα χθες το λεωφορείο #7 (ΥΖΧ-9057), η κατάσταση του οποίου έχει χειροτερέψει πολύ. Στο εσωτερικό του (κοντά στην 1η πόρτα) ακούγονταν έντονοι τριγμοί, ειδικά όταν το λεωφορείο έστριβε και έπαιρνε κλίσεις.
Παλαιότερα, στο #2 (ΥΡΙ-5502) στο σκαλάκι της πίσω πόρτας υπήρχε τρύπα, από την οποία φαινόταν το οδόστρωμα...
Παλαιότερα στον τοπικό Τύπο είχε αναφερθεί περιστατικό διαρροής του λιπαντικού από την υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού, σε λεωφορείο της γραμμής 030.
Φθορές όμως, έστω και σε μικρότερη έκταση, έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται και στα νεότερα λεωφορεία αρ. 14-19 κατασκευής 2002.
Το συμπέρασμα είναι ότι τα λεωφορεία έχουν εγκαταλειφθεί εν πολλοίς στην μοίρα τους, και αυτό άπτεται της ασφάλειας των επιβατών. Η εξαγγελία για μερική ανανέωση του στόλου με την προμήθεια 5 νέων mini-bus δεν υλοποιήθηκε, και τώρα, σε ένα απονενοημένο ίσως προεκλογικό διάβημα, ο νυν δήμαρχος μιλάει για συμφωνία με την Ε.ΘΕ.Λ. για παραχώρηση λεωφορείων δικών της για "ανανέωση" του στόλου, όπως αναφέραμε πιο πάνω.
Παλαιότερα, στο #2 (ΥΡΙ-5502) στο σκαλάκι της πίσω πόρτας υπήρχε τρύπα, από την οποία φαινόταν το οδόστρωμα...
Παλαιότερα στον τοπικό Τύπο είχε αναφερθεί περιστατικό διαρροής του λιπαντικού από την υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού, σε λεωφορείο της γραμμής 030.
Φθορές όμως, έστω και σε μικρότερη έκταση, έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται και στα νεότερα λεωφορεία αρ. 14-19 κατασκευής 2002.
Το συμπέρασμα είναι ότι τα λεωφορεία έχουν εγκαταλειφθεί εν πολλοίς στην μοίρα τους, και αυτό άπτεται της ασφάλειας των επιβατών. Η εξαγγελία για μερική ανανέωση του στόλου με την προμήθεια 5 νέων mini-bus δεν υλοποιήθηκε, και τώρα, σε ένα απονενοημένο ίσως προεκλογικό διάβημα, ο νυν δήμαρχος μιλάει για συμφωνία με την Ε.ΘΕ.Λ. για παραχώρηση λεωφορείων δικών της για "ανανέωση" του στόλου, όπως αναφέραμε πιο πάνω.