Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#53
(24-12-2019, 01:10 PM)Citaro Έγραψε: Δεν γνωρίζω για πριν το 1995. Για το διάστημα όμως από τότε και μέχρι 1999 (έμενα δίπλα στη Λεωφ. Παπάγου) βεβαιώνω ότι δεν είχε δρομολογημένες νταλίκες. Οι λόγοι :
α. το 222 ήταν "συγκρότημα" με το 235. Τα οχήματα εναλάσσονταν στις γραμμές ανά δρομολόγιο.
β. η Γρ. Κουσίδου ήταν διπλής κατεύθυνσης με μονίμως παρκαρισμένα εκατέρωθεν. Αποτέλεσμα να μη χωράνε και να μπλοκάρουν συνέχεια, ακόμη και τα 12μετρα. Νταλίκα (δεινόσαυρο) πρέπει να είχαν στείλει μία - δυο φορές πειραματικά (δεν περπάτησε φυσικά).

Το πρόβλημα λύθηκε το καλοκαίρι του 1999, όταν έγινε μονοδρόμηση της Κουσίδου και παράκαμψη της κυκλοφορίας από Ηρ. Πολυτεχνείου. Με την έναρξη του χειμερινού (10/09/1999), αφ' ενός "λύθηκε" το συγκρότημα δρομολόγησης με το 235 και αφ' ετέρου, δόθηκαν οι καινούργιες GN στη γραμμή, οι οποίες έκτοτε κυκλοφορούν ανελλιπώς.

Καλά, πιο παλιά τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεν αποτελούσαν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Φαίνεται ότι το 222 .έπεσε θύμα των κορμών, καθώς μετά την ίδρυση τους δρομολογήθηκαν αρθρωτά λεωφορεία σε γραμμές που μέχρι τότε δεν έπαιρναν, όπως το Α5, Β5 και Α/Β7. Και αυτό για να ενισχυθούν οι νέες γραμμές. Αυτά τα οχήματα προφανώς από κάπου κόπηκαν, συν το γεγονός ότι ήδη οι δεινόσαυροι πλησίαζαν την 15ετια με ο,τι αυτό συνεπάγεται για τις διαθεσιμότητες τους.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής - από antonis - 25-12-2019, 12:44 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)