Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#52
(23-12-2019, 08:31 PM)antonis Έγραψε: Ωστόσο, δεν είναι ακριβές ότι δεν υπήρχαν νταλίκες στο 222. Ακόμη και επί εποχής των κόκκινων του ΟΑΣΘ ανέβαιναν στο νεκροταφείο, αλλά και αργότερα στα μέσα της δεκαετίας του '90 θυμάμαι τους δεινόσαυρους. Μάλιστα θυμάμαι ότι μια φορά πριν το 1994 είχα μπει για να κατέβω στο κέντρο για φροντιστήριο και χτύπησα ελαφρώς το κεφάλι μου στο σίδερο που συνέδεε τις δύο μισές φυσούνες!

Δεν γνωρίζω για πριν το 1995. Για το διάστημα όμως από τότε και μέχρι 1999 (έμενα δίπλα στη Λεωφ. Παπάγου) βεβαιώνω ότι δεν είχε δρομολογημένες νταλίκες. Οι λόγοι :
α. το 222 ήταν "συγκρότημα" με το 235. Τα οχήματα εναλάσσονταν στις γραμμές ανά δρομολόγιο.
β. η Γρ. Κουσίδου ήταν διπλής κατεύθυνσης με μονίμως παρκαρισμένα εκατέρωθεν. Αποτέλεσμα να μη χωράνε και να μπλοκάρουν συνέχεια, ακόμη και τα 12μετρα. Νταλίκα (δεινόσαυρο) πρέπει να είχαν στείλει μία - δυο φορές πειραματικά (δεν περπάτησε φυσικά).

Το πρόβλημα λύθηκε το καλοκαίρι του 1999, όταν έγινε μονοδρόμηση της Κουσίδου και παράκαμψη της κυκλοφορίας από Ηρ. Πολυτεχνείου. Με την έναρξη του χειμερινού (10/09/1999), αφ' ενός "λύθηκε" το συγκρότημα δρομολόγησης με το 235 και αφ' ετέρου, δόθηκαν οι καινούργιες GN στη γραμμή, οι οποίες έκτοτε κυκλοφορούν ανελλιπώς.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής - από Citaro - 24-12-2019, 01:10 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)