Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#40
(14-11-2019, 08:49 PM)garvanitis Έγραψε: Αναφέρομαι στην ΟΣΥ και όχι στον ΟΑΣΑ και η μείωση είναι καταφανέστατα (προκύπτει από το ποσοστό της μείωσης) από τις μη επικυρώσεις των χρονικών εισιτηρίων που έχει συνέπεια την μείωση της ποσόστωσης της στην κατανομή των εσόδων έναντι της ΣΤΑΣΥ. Ο "δυσαρεστημένος" πελάτης αν επιλέξει να απομακρυνθεί από τα ΜΜΜ (πληρώνοντας πολλαπλάσια σε καύσιμα) ή να γίνει τσαμπατζής ΔΕΝ κόβει ποτέ ξανά εισιτήριο. Δεν αυξάνονται τα μεμονωμένα εισιτήρια λοιπόν από αυτό αλλά από νέους περιστασιακούς χρήστες των μέσων ή τζαμπατζήδες που για τον χ λόγο (φόβος ελέγχου ή ότι άλλο) άρχισαν να κόβουν εισιτήριο έστω και περιστασιακά.

Σε όλες τις πόλεις που έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας από τα ΜΜΜ η επιβίβαση γίνεται από την πρώτη πόρτα... Προφανώς δεν αναφέρομαι σε πόλεις σε Banana Republics ούτε σε "σοσιαλιστικά" κατάλοιπα όπου η εξυπηρέτηση του κοινού είναι κατά πολύ χειρότερη της Αθήνας και η παρασυγκοινωνία (ταξί, μαρσρούτκες) οργιάζουν - όσοι έχουν ταξιδέψει λίγο στη ζωή τους τα γνωρίζουν αυτά... Προφανώς από μόνο του ως μέτρο δεν μηδενίζει την εισιτηριοδιαφυγή, προϋποθέτει ταυτόχρονα και σοβαρό έλεγχο (το πώς γίνεται αυτός είναι άλλη κουβέντα, αν θέλεις ευχαρίστως να την κάνουμε). Και βέβαια τα "χαμένα δρομολόγια" είναι μηδενικά με passenger flow 3 δευτερόλεπτα ανά άτομο (και πολύ λέμε για low floor λεωφορείο) ακόμα και σε extreme συνθήκες αναμονής επιβατών γεμίζεις αρθρωτό λεωφορείο σε έξι λεπτά! (πολύ λιγότερο απ' όσο θα χάσει σε φανάρια και ανασχέσεις κατά τη διαδρομή του). Όσο δε για την μερίδα των οδηγών που δεν ήθελε (ποιος τους ρώτησε) να εφαρμόσει το μέτρο (και σήμερα στο 90% των περιπτώσεων δεν το εφαρμόζει) η λύση είναι πολύ απλή, πειθαρχικό και 20ημερη αργία στους δέκα πρώτους και ενδέκατος δεν πρόκειται να υπάρξει...

Η έκτακτη επιχορήγηση του 2017 (η οποία μεταξύ άλλων είναι ένα σκάνδαλο από μόνη της) δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με την επιδότηση της κοινωνικής πολιτικής από τα αρμόδια κατά περίπτωση Υπουργεία... Το ποσό που αποδίδεται στην ΟΣΥ αφορά επακριβώς τη διαφορά του κομίστρου για τις μετακινήσεις των δικαιούχων - κάτι που για πρώτη φορά είναι μετρήσιμο. Και όχι δεν είναι το ίδιο αν τα πληρώνει το Κράτος στην μία ή στην άλλη περίπτωση, ακριβώς όπως ακριβώς όταν έχεις δύο μαγαζιά που το ένα φέρνει έσοδα και το άλλο είναι κερδοφόρο δεν χρηματοδοτείς με τα κέρδη του ενός τις ζημιές του άλλου! ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ επίσης είναι στο ΤΑΙΠΕΔ, με ότι σημαίνει αυτό...

Προς το παρόν μιλάμε για τα έσοδα της ΟΣΥ, αν αναλύσουμε τις δαπάνες να δεις για πότε θα γίνει καταφανέστατο ότι αυτό το μοντέλο λειτουργίας συνολικά των συγκοινωνιών της Αθήνας πρέπει να τελειώσει "χθες"...

Η κατανομή των εισπράξεων και των εισητηρίων/καρτών ανά φορέα πότε δεν ήταν ακριβής ούτε και αξιόπιστη αφού άλλοι επικυρώνουν εισιτήριο μόνο στο μετρό ή μόνο στο λεωφορείο κλπ. Νόημα βέβαια δεν έχει αφού οι εταιρείες θυγατρικές είναι του ΟΑΣΑ (κανονικά θα έπρεπε να ήταν μια, μην πω όλα να ανήκαν απευθείας στον ΟΑΣΑ αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση..) και αυτό που ενδιαφέρει είναι το ταμείο συνολικά, το οποίο είναι μείον.. Δυσαρεστημένοι είναι οι περισσότεροι, πληρώνουν δεν πληρώνουν.. Όταν φτάσεις σε σημείο να χάσεις τη δουλειά σου από τις καθυστερήσεις δεν θα σκεφτείς αν θα δίνεις το μήνα 10-20€ παραπάνω το μήνα σε καύσιμα (και περισσότερα εν ανάγκη) με δεδομένο ότι στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοκίνητο/μηχανή ήδη υπάρχει και κυκλοφορεί.

Αλήθεια μπανανίες είναι στο Μιλάνο, στην Βιέννη, στην Πράγα, στην Πολωνία και σε άλλες πόλεις της Ευρώπης που δεν εφαρμόζεται η είσοδος από μπροστά;;; Επίσης, στη Θεσσαλονίκη όταν ο ΟΑΣΘ ήταν ιδιωτικός που είχε λεωφορεία και συχνότητες (με κρατική επιδότηση μεγαλύτερη και από του ΟΑΣΑ ολόκληρου με 5 διαφορετικά μέσα) γιατί δεν εφαρμοζόταν καθολικά παραμόνο σε ελάχιστες περιφερειακές γραμμές 5-10 ατόμων;; Η συζήτηση βέβαια χάνει όποια σοβαρότητα είχε (λέμε τώρα..) όταν σε αστική συγκοινωνία μιλάμε σοβαρά για 6 λεπτά αναμονή για να γεμίσεις μια νταλίκα... Μετά από αυτό χάνει το παραμικρό νόημα κάθε συζήτηση..

Όσο για το τελευταίο πέρα από τους μισθούς του προσωπικού είναι ελάχιστα αυτά που θα άλλαζαν με μια ιδιωτικοποίηση (που δεν πρόκειται να γίνει άλλα λέμε). Άλλωστε, υπάρχει και το παράδειγμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το πόσα βελτιώθηκαν με την ιδιωτικοποίηση της... ROFL
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από mercedes elbo - 15-11-2019, 01:43 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 38.473 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)