Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#36
Τις τελευταίες μέρες αναρτήθηκαν οι εκθέσεις πεπραγμένων των ΟΑΣΑ και ΟΣΥ στις αντίστοιχες σελίδες. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχουν τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το 2018 όχι μόνο δεν υπήρξε καμιά αύξηση εσόδων από εισιτήρια και κάρτες αλλά αντιθέτως υπήρξε μείωση εσόδων κατά 1,28 εκατομμύρια σε επίπεδο ομίλου. Και κάπου εδώ καταρρέουν και επίσημα όλα τα αφηγήματα περί του ηλεκτρονικού εισητηρίου και των πυλών που θα αύξαναν τα έσοδα, της γελοιότητας της μπροστινής πόρτας, της υποχρεωτικής έκδοσης μειωμένων κομίστρων μόνο με προσωποποιήμενη και φυσικά των δελτίων τύπου του ΟΑΣΑ για τα έσοδα που συνεχώς αυξανόταν!!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από mercedes elbo - 14-11-2019, 05:13 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 39.669 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)