29-09-2019, 06:17 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-09-2019, 06:19 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
Λίγες προσθήκες στην λίστα σου:
Τα #2 και #99 είναι Volvo Irizar Century II με αριθμούς κυκλοφορίας ΑΧΧ-3002 και ΑΧΧ-3499 αντίστοιχα.
Το #88 είναι ένα Neoplan Tourliner με πινακίδες ΑΖΒ-5558.
Επίσης να πω ότι Bova Futura Ι, ΙΙ, ΙΙΙ και IV δεν υπάρχουν! Σκέψου ότι το VDL Futura 2 άρχισε να κατασκευάζεται το 2010, αν δε κάνω λάθος. Όλες αυτές οι "εκδόσεις" του Futura ουσιαστικά αναφέρονται στο ίδιο όχημα και στις αλλαγές (κυρίως) στην μάσκα του που έλαβε από το 1982 που κατασκευαζόταν. Δες εδώ πχ:
https://en.wikipedia.org/wiki/VDL_Futura#Facelifts
Αν θες να ταξινομήσεις τα Futura, αυτό γίνεται βάσει του ύψους τους σε FHD (futura high) και FLD (futura low), του κινητήρα τους (φαίνεται από το τελευταίο γράμμα στα FHD και FLD όπου D=DAF, M=MAN, X=άλλος κινητήρας) και του μήκους τους. Πχ ένα FHD12 είναι ένα ψηλό Futura με κινητήρα DAF και μήκος 12 μέτρα. Επειδή όμως δεν ξέρω τι κινητήρα έχουν εγώ προσωπικά τα ονομάζω όλα Bova Futura και καθαρίζω.
Αλλά και στο site της VDL μπορείς να δεις ότι το νέο Futura το περιγράφει σαν Futura 2 από αυτό το πινακάκι με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
http://www.vdlbuscoach.com/vdlBusCoach/m...--2019.jpg
Τα #2 και #99 είναι Volvo Irizar Century II με αριθμούς κυκλοφορίας ΑΧΧ-3002 και ΑΧΧ-3499 αντίστοιχα.
Το #88 είναι ένα Neoplan Tourliner με πινακίδες ΑΖΒ-5558.
Επίσης να πω ότι Bova Futura Ι, ΙΙ, ΙΙΙ και IV δεν υπάρχουν! Σκέψου ότι το VDL Futura 2 άρχισε να κατασκευάζεται το 2010, αν δε κάνω λάθος. Όλες αυτές οι "εκδόσεις" του Futura ουσιαστικά αναφέρονται στο ίδιο όχημα και στις αλλαγές (κυρίως) στην μάσκα του που έλαβε από το 1982 που κατασκευαζόταν. Δες εδώ πχ:
https://en.wikipedia.org/wiki/VDL_Futura#Facelifts
Σύναψη:The Bova Futura was subject to several facelifts over the years, with the style of headlights providing the most immediately recognisable visual difference between vehicles of different phases. [...]
• 1982 - large circular quad headlamps, with each pair located in a rectangular recess near the bottom corners of the coach front.
• 1988 - small rectangular quad headlamps in individual recesses positioned very slightly higher up the coach front, with similar fog lamps in the corners below.
• 1999 - small circular quad headlights with smaller circular indicators/turn signals alongside, all in individual recesses and positioned higher up the coach front than both earlier versions. Small circular fog lamps in lower corners.
• 2007 - as above but with the headlights and turn signals moved closer together and grouped together in a single irregularly-shaped recess on each side. This version also has a slightly less bulbous frontal profile.
After the introduction of the VDL Futura 2 in 2010, the final version of the Bova Futura remained available for a time as a cheaper alternative marketed as the VDL Futura Classic.
Αν θες να ταξινομήσεις τα Futura, αυτό γίνεται βάσει του ύψους τους σε FHD (futura high) και FLD (futura low), του κινητήρα τους (φαίνεται από το τελευταίο γράμμα στα FHD και FLD όπου D=DAF, M=MAN, X=άλλος κινητήρας) και του μήκους τους. Πχ ένα FHD12 είναι ένα ψηλό Futura με κινητήρα DAF και μήκος 12 μέτρα. Επειδή όμως δεν ξέρω τι κινητήρα έχουν εγώ προσωπικά τα ονομάζω όλα Bova Futura και καθαρίζω.
Αλλά και στο site της VDL μπορείς να δεις ότι το νέο Futura το περιγράφει σαν Futura 2 από αυτό το πινακάκι με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
http://www.vdlbuscoach.com/vdlBusCoach/m...--2019.jpg